Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    Standaard Nieuwe gitaar gekocht.

    Het is een EKO ranger6eq semi akoestisch.
    Nu ik op het web ga zoeken vind ik zelfs geen plaatje. Alleen wat info over een 12 snarige gitaar uit de seventies. Beetje vaag allemaal.
    Heb er 149 voor betaald, hij zou 225 E,- zijn, maar zat klein krasje op. Het was een restpartijtje voor weinig werd me verteld.
    In talie kostie maar 78 euro.
    Het geluid lijkt wel aardig. Iig beter dan andere modellen uit deze prijsklasse.

    Ik heb het idee dat het een gitaar uit een opkooppartijtje is die nergens verkocht wordt in Nederland.

    Moet ik hem omruilen voor wat anders? Ik heb echt niks geen verstand van merken ect.

    De actieve toonregelaar wat erop zit is een belcat eq7545r.
    Laatst gewijzigd door Git Aar; 24 januari 2009 om 14:43

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Git Aar Bekijk bericht
    Moet ik hem omruilen voor wat anders? Ik heb echt niks geen verstand van merken ect.
    Ik snap niet dat je überhaupt die vraag stelt. Als je zelf zegt dat hij beter dan andere gitaren uit die prijsklasse klinkt, waarom zou je hem dan willen omruilen?

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 januari 2009
    Locatie
    lelystad
    Berichten
    24

    Standaard

    eigenlijk hoef je je maar een vraag te stellen aan jezelf
    speelt hij lekker?
    zoja dan kan je em lekker houden
    zoniet dan kan je em omruilen of verkopen
    maar als hij beter klinkt in die prijsklasse denk ik niet dat je er veel beters voor krijgt
    ROCK ON!!!
    any requests?

    be cheap be happy!! =D

  4. #4

    Standaard

    Hoi Git Aar,