Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    Standaard Nieuwe gitaar gekocht.

    Het is een EKO ranger6eq semi akoestisch.
    Nu ik op het web ga zoeken vind ik zelfs geen plaatje. Alleen wat info over een 12 snarige gitaar uit de seventies. Beetje vaag allemaal.
    Heb er 149 voor betaald, hij zou 225 E,- zijn, maar zat klein krasje op. Het was een restpartijtje voor weinig werd me verteld.
    In talie kostie maar 78 euro.
    Het geluid lijkt wel aardig. Iig beter dan andere modellen uit deze prijsklasse.

    Ik heb het idee dat het een gitaar uit een opkooppartijtje is die nergens verkocht wordt in Nederland.

    Moet ik hem omruilen voor wat anders? Ik heb echt niks geen verstand van merken ect.

    De actieve toonregelaar wat erop zit is een belcat eq7545r.
    Laatst gewijzigd door Git Aar; 24 januari 2009 om 14:43

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Git Aar Bekijk bericht
    Moet ik hem omruilen voor wat anders? Ik heb echt niks geen verstand van merken ect.
    Ik snap niet dat je überhaupt die vraag stelt. Als je zelf zegt dat hij beter dan andere gitaren uit die prijsklasse klinkt, waarom zou je hem dan willen omruilen?

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 januari 2009
    Locatie
    lelystad
    Berichten
    24

    Standaard

    eigenlijk hoef je je maar een vraag te stellen aan jezelf
    speelt hij lekker?
    zoja dan kan je em lekker houden
    zoniet dan kan je em omruilen of verkopen
    maar als hij beter klinkt in die prijsklasse denk ik niet dat je er veel beters voor krijgt
    ROCK ON!!!
    any requests?

    be cheap be happy!! =D

  4. #4

    Standaard

    Hoi Git Aar,

    Als je op zoek bent naar bevestiging dat je een goede koop hebt gedaan, zul je die van mij krijgen. Het is een mooie prijs. Jij vindt 'm goed spelen. Hij is semi-akoestisch, dus zeer veelzijdig te gebruiken. Veel plezier ermee.

  5. #5

    Standaard

    Grappig, ik kreeg na even Googelen ruim 2700 zoekresultaten. 150 Euro is een normale winkelprijs, maar dan wel voor een onbeschadigd exemplaar. Die 225 Euro slaat nergens op.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb ondertussen iets gevonden op eko ranger 6
    In de catalogus van de importeur staat gewoon 149. Die kras gaan ze dus nog terugbetalen
    EKO is een oude naam, heeft jaren niets gemaakt, en is sinds kort weer gaan procuceren. De naam zegt dus niets meer want de gitaren komen uit China, en niet meer uit Italie.
    Lees niet niet zoveel positiefs over de nieuwe Eko's

    Richwood schijnt goed te zijn (? ergens gelezen), maar die verkopen ook setjes semi akoustisch met 1o wat versterkertje en allerlei toebehoren voor 169 Euro. Wat heb je nu aan een versterkertje van 10 wat als je eigen gitaar al acoustisch is?

    De afwerking van deze gitaar is nog slechter en slordiger dan mijn vorige Stagg van 7 tientjes.

    Ga hem toch ruilen denk.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Locatie
    Hulsberg
    Berichten
    939

    Picker

    Eerst nadenken en dan doen, als je twijfes hebt ga dan alsjeblieft eerst e.e.a. uitzoeken voor je je zuurverdiende pegels neertelt want je geld terugkrijgen kan nog wel eens lastig blijken.
    Succes Dirk Jan

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Standaard

    Tja, komt ook op mij een beetje raar over. Je hebt blijkbaar een instrument gekocht zonder je goed te oriënteren en nu kom je er achter dat het misschien toch niet helemaal is wat je wil. Heb je er überhaupt op gespeeld voordat je hem kocht?
    Ben benieuwd hoe ze er in de winkel over denken als je er mee terug komt.
    Een dikke streep is ook een lijn.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --=HANS=-- Bekijk bericht
    Tja, komt ook op mij een beetje raar over. Je hebt blijkbaar een instrument gekocht zonder je goed te oriënteren en nu kom je er achter dat het misschien toch niet helemaal is wat je wil. Heb je er überhaupt op gespeeld voordat je hem kocht?
    Ben benieuwd hoe ze er in de winkel over denken als je er mee terug komt.
    Nou, als die winkel heeft aangegeven dat ze wat van de prijs af hebben gedaan, ivm de kras en je blijkt gewoon de standaard winkelprijs te hebben betaald, is het tercht dat je gaat reclameren. Daar kan nog wel 15 euro af. Hoeveel cm is de kras ?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brewskie Bekijk bericht
    Nou, als die winkel heeft aangegeven dat ze wat van de prijs af hebben gedaan, ivm de kras en je blijkt gewoon de standaard winkelprijs te hebben betaald, is het tercht dat je gaat reclameren. Daar kan nog wel 15 euro af. Hoeveel cm is de kras ?
    Dat hij een normale prijs van € 149,00 heeft gevonden wil niet zeggen dat hij dat in de winkel waar hij hem gekocht heeft ook gekost heeft, die winkelier kan er iedere prijs aanhangen die hij wil.
    Een dikke streep is ook een lijn.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top