Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Locatie
    lisse
    Berichten
    689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerrekat Bekijk bericht
    punt 1: je speelt het verkeerde instrument, als drummer/bassist was je allang onder de pannen geweest. No offence maar dat is nu eenmaal hoe het is.

    punt 2: wees selectief met je genre als je nu bij een band gaat spelen waar je niet helemaal achter staat alleen maar om ni een band te spelen irriteer je je binnen no time en zit je zo weer zonder band.

    Je zou eens kunnen kijken in oefencentrum Dynamo in Rotterdam Zuid daar lopen wel een aantal metalbandjes rond (ik geloof dat metalband Batter nog muzikanten zocht). In Rijnsburg heb je oefencentrum "The Box" daar zou je ook eens kunnen kijken, en Spod in delft?

    succes
    Je vergeet het belangrijkste je moet skills hebben !
    En daar hebben sommige mensen een klein beetje te kort van

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Hm, op die manier. Ja, dat kan ik wel begrijpen.
    Overigens vind ik dat nog steeds niet duidelijk op te maken uit je tekst. Je schrijft het naar mijn mening echt alsof vrouwen geen muziek kunnen maken.
    Het is dus niet wat ik 'wil' lezen, maar eerder je schrijfstijl die mij doet twijfelen aan hetgeen wat je bedoelt.
    Nou, ik lees er gewoon in dat het spelen met dames niet opweegt tegen het spelen van muziek waar je niet 100 % achter staat

    Het blijft een ellende dat zoeken naar een bandje.

    Hier in het noorden speelt blijkbaar iedereen ouwelullenmuziek (bluesrock), pop, covers, of een combi van die dingen. En gitaristen zijn er inderdaad veel te veel. Afschieten die lui.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door levi Bekijk bericht
    Je vergeet het belangrijkste je moet skills hebben !
    En daar hebben sommige mensen een klein beetje te kort van
    Dat geeft niks hoor, misschien leer je het nog wel eens
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Ik ben het wel met Les Paul R8 eens wat betreft 'effe iets anders'.

    Van m'n 16e tot m'n 20e zat ik in een death/thrash metal band (Eclips), waarbij ik het meerendeel van de nummers schreef. Superleuke tijden mee gehad, maar op een gegeven moment klapte het.

    Toen heb ik 5 jaar in diverse funk/soul/disco-coverbands gezeten (eigenlijk altijd dezelfde ritme-sectie, waarbij alleen de blazers, zangeressen en soms de bassist wisselde). Daar heb ik heel veel van geleerd (strakker/percussiever spelen, gitaar puur als ritme-instrument in dienst van het nummer, omkeringen, toevoegingen, etc.) en was best leuk. Het leukste vond ik de band-variant "The Pink Ladies & The Men in Black". Hier hadden we 3 of 4 zangeressen, en dan toetsen, bas, gitaar en drums. Toetsenist en ik konden dan alle blazer-solo's voor ons rekening nemen. Lekker scheuren op Disco Inferno enzo.
    Maar soms stond ik ook dingen te spelen die duidelijk minder leuk waren; zoals Simply Red's "Something got me started". Van uit een gitarist gezien is dat wel zo'n fuckin' saai kutnummer.

    Anyway, nu speel ik al weer een kleine 3 jaar in een toffe rock/metal-coverband (Tributör) en sinds een jaar in Judas Rising (Priest-tribute) en da's uiteraard wel 'm'n ding' ja.

    Maar eh, Mario.. waarom weg bij Calibern?
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top