Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 32 van 42 EersteEerste ... 223031323334 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 311 t/m 320 van 419
  1. #311
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Hey LM

    Niet alleen het lekker klinken is een voordeel. Met de GM zit alles óf pregain óf postgain.

    Met een looper kun je zelf kijken waar je wat zet.

    Trouwens, ooit een GRX overwogen? Die duiken regelmatig op, en zijn goedkoper dan een GCX. ($150 tweedehands, en de dollar is weer gunstig)

    GRX voor pre gain spul, en de GM gewoon parallel voor post gain.

  2. #312
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Je hebt er inderdaad wel gelijk in dat de effecten die ik nu uit de major haal (reverb, delay, chorus en flanger) sowieso postgain moeten. Phaser haal ik er nu ook uit maar dat is het toch niet helemaal. Noisegate en compressor mis ik eigenlijk nog niet, zeker omdat ik laatst mijn gain weer heb teruggedraaid.
    En detune en octaver werken best goed in parallel. Die heb ik gisteren weer eens gebruikt en heb nu eindelijk een stukje eigen compositie waarin ik een octaver kan gebruiken .
    Die GRX4 werkt op adapter, right? Die kun je dus wel uit de USA halen? Converten doe ik niet meer, je ziet hoe lastig ik deze mixer weg krijg.

    Maar je hebt gelijk: parallel is eigenlijk wel de shit, dus misschien hou ik het wel gewoon.

  3. #313
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Die GRX4 werkt op adapter, right? Die kun je dus wel uit de USA halen? Converten doe ik niet meer, je ziet hoe lastig ik deze mixer weg krijg.
    werkt op 9v DC, dus ja. Kan dus samen met de eventuele pedaaltjes in een Pedal Power (of vergelijkbaar)
    Laatst gewijzigd door hole; 9 juli 2009 om 11:30

  4. #314
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Is 185 euro inclusief verzenden (europa) dan een mooie prijs? Dan neem ik contact op met die verkoper.
    Dat toestel werkt met PC's toch? Dus bv PC1=1 aan, rest uit, PC2=2 aan, rest uit, PC5=1 en 2 aan, rest uit, etc.
    Dan werkt ie met mijn Behringer, maar ook met een GCP (die ik toch nog wel wil hebben xD).
    Het ding kan echter geen channels switchen, zoals de GCX wel kan (omdat 'ie voor mij te weinig loops heeft om dat óók nog te kunnen, bedoel ik).

    EDIT: voorlopig héb ik niet eens pedalen en afgezien van een tremolo weet ik eigenlijk niet eens wat ik nodig heb :P. Misschien kan ik dan beter gewoon een trem kopen. Jammer dat pedaaltjes niet MIDI-schakelbaar zijn.

  5. #315
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    PC én CC!

    Maar 185 incl verzenden? Dat moet wel wat goedkoper kunnen hoor

    $150 GRX, $ 20 (fictief) verzenden = $ 170 = € 120

    Dan zit je op ong € 160 incl invoerrechten en bijkomende kosten... en met beetje geluk wordt je niet gecontroleerd, dan heb je'm voor 120 dus.

  6. #316
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Dus uitgaan van 160 euro lijkt me. Ik zal 'm mailen, dan kan ik daarna gaan bedenken of ik het een goede stap vind .

  7. #317
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Ik heb de verkoper gemaild.
    Ik zou natuurlijk ook altijd een G Labhttp://www.thomann.de/nl/g_lab_midi_2x_looper.htm kunnen kopen, net zoals ik net heb aangeraden :P. Werkt ook met PC en is voor zover ik weet ook gewoon bypass.

  8. #318
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Glab review

    check ook de gear van die gast

  9. #319
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    kGa 'm ff lezen, je hoort het zo .
    De GRX van net is al een tijd geleden verkocht.

  10. #320
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein Bekijk bericht
    Oh, ik wist niet dat jij ook die Advance TA70 hebt. Prima power amp!
    Rack is netjes, ik krijg weer zin om mijn spx90 wer in't rack te schroeven, helaas geen plaats
    Hey Yoerie,

    ja lekkere poweramp. Kon kiezen tussen een Mesa Simul 395 stereo of de Advance en vond mijn Advance warmer klinken en voller. En ik ben ook meer een EL34 dude dan een 6L6 hoor en vooral omdat ik een JMP-1 heb is EL34 toch beter voor wat ik wil.
    Alleen vind ik de midlaag te aanwezig en weet niet of het door de JMP-1 komt of door mijn Advance. Misschien met buisjes gaan experimenteren.

    Ja de SPX90 is echt zo lekker voor Landau/Lukather dingen en vooral omdat ik ook in een Toto Tribute band speelt is de SPX90 onmisbaar.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top