Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 42 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 419
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Haha, mijn mening komt redelijk overeen. W/D klinkt erg goed, zélfs met 1 cabinet. Ik ga de fora en verkoopsites in de gaten houden voor een DMC System Mix (niet plus), en als ik die heb ga ik misschien voor een tweede cabinet. Stereo is toch wel helemaal mijn ding (de chorus en delay worden zo groots ), dat kan ik niet aan me voorbij laten gaan :P.
    Totdat ik een stereo mixer heb blijf ik in W/D spelen, zodat ik dat ook goed ken en er 'klaar mee kan zijn'.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Overigens, Hole, er staat nu een DMC+ op HRI voor 375 dollar inc shipping in de US. Verkoper wil alleen versturen binnen de USA, maar wie weet...
    hier de link: http://www.hugeracksinc.com/forum/viewtopic.php?t=54349

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Ja,

    bedankt voor de tip, had 'm inderdaad al gezien...maar ..alleen US dus (heb het gevraagd)...

    Ach het heeft geen haast, ben toch weer bandloos :'(.

    Trouwens..is dit niks voor jou? MiniMixer (alleen, hoe zet je zo'n kreng vast?)

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Waarom vind iedereen dat soort dingen en ik niet?! :P
    Ziet er zeer netjes uit, ben alleen benieuwd hoe ik zoiets naar Nederland zou krijgen. Kosten zouden best wel de pan uitreizen ben ik bang, aangezien het import gaat worden... (wellicht vanuit Duitsland te doen ofzo).
    Misschien kun je 'm vastzetten met schroefjes vanuit het rack (moeten dan dus wel schroeven door het rackhout heen). Anders wellicht met dubbelzijdig tape o.i.d. Daar is vast wel een oplossing voor. Wel een lekkere kleine mixer, ben benieuwd of 'ie goed is.

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Waarom vind iedereen dat soort dingen en ik niet?!
    Nou, ik zou graag zeggen dat ik hem zelf had gevonden, maar zag een post op HRI hierover .

    Denk dat het wel meevalt trouwens. Dat ding weegt weinig. Laten we zeggen 40 dollar verzenden.
    Dan zit je op 250 Dollar. Met belastigen en invoerrechten kom je uit op € 250 ongeveer.
    Laatst gewijzigd door hole; 16 februari 2009 om 09:55

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Ik zat ook te kijken naar de verkoopadressen van dat merk. Er zijn er twee in Duitsland en één ervan heeft 19 euro verzendkosten. Ben benieuwd wat de Euro-prijs gaat worden van dit toestel. Ik ben benieuwd, want volgens mij issie wel geschikt!

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Mooi ding, en RJM staat goed bekend. Alleen mis je de dry kill.
    Alexander van Engelen

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    Mooi ding, en RJM staat goed bekend. Alleen mis je de dry kill.
    kan via een eventuele looper toch. Zowiezo zit het al op de G-Major (van LiqMet)

    (off-topic: Is dat nou iets, die Little Big Giant?)

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Wat zou een kill dry doen? Het droge signaal uit m'n preamp muten zodat ik alleen m'n effecten hoor? Dus als ik bv alleen een octaver wil horen zonder m'n eigen signaal? Dat lukt niet, maar wel met andere mixers?

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    kan via een eventuele looper toch. Zowiezo zit het al op de G-Major (van LiqMet)
    (off-topic: Is dat nou iets, die Little Big Giant?)
    Nou, het werkt anders. Bij gebruik van een line mixer gaan de G-Major fx met gebruikmaking van de G-Major's dry kill er 100% wet en parallel doorheen. Daarnaast gaat het droge geluid erdoorheen, los van de G-Major. Aan het einde van de mixer worden het droge geluid en de fx samengevoegd. Het droge geluid is dus altijd aanwezig. Wat nu als je 100% wet wilt hebben, bv. voor een tremolo / pitch shifter / compressor uit de G-Major? Dan heb je dus een dry kill nodig, niet vóór de mixer en niet in de G-Major, maar in de mixer zelf.

    Big Giant: ja, favoriet van mij. Die heeft zonder overdrijven de meest uitgebreide (en gebruikersvriendelijke) feature set van alle MIDI controllers. Kan geen All Access, FX1, Liquid Foot etc. tegenop! Mits je het nogal afwijkende fysieke uiterlijk geen probleem vindt. Wil er best wat meer over vertellen als je dat wilt.
    Alexander van Engelen

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top