Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard Nieuwe Epiphone Modellen in aantocht!

    Eventjes een topicje over wat aanstaande modellen van Epiphone. Ik kreeg zojuist wat nieuws binnen via de nieuwsbrief van Epiphone. Zitten wel enkele leuke dingetjes tussen al zeg ik het zelf, maar kijkt u gerust verder op de volgende link:

    http://www.epiphone.com/news.asp?NewsID=1414

    De nieuwe uitvoering van de Wilshire doet me wat denken aan een SG met P90's of aan de Gretsch Electromatic Corvette in Cherry. Ziet er wel leuk uit. Ik vind metname de nieuwe Thunderbird bas in naturel uitvoering best wel een plaatje!
    Zoekt (Blues)Muzikanten! PM!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ja mooi is anders!, ik vind het niet mooi.
    ----

    // City Of Life //

  3. #3

    Standaard

    Met name die - op de site als eerst genoemde - 'metal' modellen vind ik spuuglelijk. Daarnaast kan ik ook niet echt wennen aan die explorer achtige vorm van die Signature Epi. Of ze goed bezig zijn? Geen idee. Ik vind wel dat ze zich erg veel aan het richten zijn op metal-gitaristen. Ook al met die Prophecy serie...
    Zoekt (Blues)Muzikanten! PM!

  4. #4

    Standaard

    de marcus henderson signature vind ik wel gaaf zoals ik al eerder een topic had aangemaakt. de rest vind ik niks
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik vind die Wilshire cool, maar dat zal wel een duur dingetje worden, als er maar 100 gemaakt worden.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #6

    Standaard

    Ik vind die Zakk Wylde ZV iets speciaals hebben
    GAS...? Nah zo erg niet, maar ik denk als die mooi klinkt dat het echt wel de moeite waard is om te overwegen !
    Heeft eindelijk een eigen SG

    Epiphone SG400 in wijnrode uitvoering

    Amp : Line6 Spider III 15Watt

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    825

    Standaard

    /me vind ze allemaal niet mooi
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    sorry dat ik gilmore schreef! maar ik ben ook niet echt een the doors liefhebber geweest.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2008
    Locatie
    Tubbergen
    Berichten
    363

    Standaard

    Wat een lelijke dingen zeg..

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Ik vind die Thunderbirds wel geinig, en tja... die Van Zakk...het blijft toch mn vriend dus ik vind ze mooi van lelijkheid zeg maar

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Ik kreeg net ook een mailtje van Epiphone over de nieuwe modellen.
    Ik vind die Wilshire echt onwijs geil dingetje! Echt wel wat voor mij maar zoals Luke al opmerkt, dit wordt geen goedkope helaas. wel rete tof ding. Had al GAS voor de gewone standaard Wilshire maar met P90's is natuurlijk helemaal horney.
    De Marcus Henderson sig vind ik ook erg fraai. Ben niet zo dol op die inlay alleen. Vind ik dan weer een beetje kinderachtig maar goed, smaken verschillen. Opzich verder een toffe plank. Die Zakk Wylde sig vind ik daarin tegen echt walgelijk. Gaat niet goed met die man, als ie al twee verschillende gitaren door elkaar heen gaat halen en ze vervolgens ook nog op papier zet aan laat maken...tijd voor rehab en flink van de alcohol afkicken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top