Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 19272829
Weergegeven resultaten: 281 t/m 290 van 290
  1. #281
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    BUMPJE, FOTEAUX!!!

    hehe, eindelijk dan



    Zondagochtend...


    Waar we dus eigenlijk voor komen.

    En nog meer.

    Waar zit het knopje???
    Laatst gewijzigd door Lexvandoef; 14 maart 2009 om 16:20
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  2. #282
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard




    WTF!!!

    Hey kijk, Leendert 'Hoofd' Haaksma!


    Uh, ja...

    Team-up!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  3. #283

    Standaard

    Fakking gaaf lexie!!!!

  4. #284
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik word een beetje vochtig van Rick icm een Custom Tele! Zou helemaal mooi zijn als het en zwarte was!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #285

    Standaard

    Damn, nu je het zegt! Krijg er toch spontaan GAS van!

  6. #286
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Hij hangt wel een beetje hoog Rick!

    @Leon, nee man, niet zo'n lelijke zwarte
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  7. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht

    Waar we dus eigenlijk voor komen.
    Jup, helemaal waar!

  8. #288
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Music EH PolyChorus paar uur "getest"

    Had dus van Joey Handsome zijn EH Poly Chorus te leen meegegekregen en vandaag had ik eindelijk de tijd om eens wat te proberen.

    Gitaartje: LP GoldTop (2xHB)
    Amps: gemodde Fender BandmasterReverb op Marshall 4x10" kast, bepaalde Plexi 100 Watt op K&E 2x12" kast.

    PC dus stereo aangesloten.
    De knoppen zijn zeer interaktief en bij extreme delay of feedback instellingen krijg je "freaky effekten"

    Chorus-stand: behoorlijk ok maar ik moet er nog wat meer mee proberen.
    Flanger-stand: bij 'n bepaalde, rustige en "atmosferische" instelling bleef ik alleen maar spelen en spelen, beetje regenachtige zondag, grote stad, 70s Lou Reed sfeertje. Straks even de akkoorden v/e nieuw nummer noteren...

    Yep, ik verdwaalde dus compleet in het genieten v/h effekt en het door blijven spelen en proberen van nieuwe stukjes muziek. Geldt trouwens ook voor de MMD delay....

    Conclusie: Joey H. heeft gelijk, EH-pedals rule. Iig. qua effekt en feel, mechanisch gezien zijn ze gewoon wat minder imho.
    JH moet veel moeite doen om dit pedaal nog terug te krijgen! (GEINTJE!!!)

  9. #289
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Mooi om te lezen Chris. Het is echt een veelzijdig pedaal. Voor een werkbare chorus sound is het handig de feedback en delay/tune op 0 te houden en voorzichtig te zijn met de width; dwz niet veel verder dan 1/3 max. Daarna wordt ie een beetje raar, zoals je wellicht gemerkt hebt. Bij een hoge rate sweep filter aan, bij een lage sweep filter uit. Vind de chorus zelf erg mooi, de flange is ook erg fijn. Ik ben zelf alleen m'n Deluxe Electric Mistress gewend geraakt en die wil nog net wat organischer zijn.
    MMDLX is een heerlijke delay. Vond hem op de meeting toch ook weer het mooist klinken. Ik heb nog nooit een mooiere gehoord, vraag me ook echt af of die er wel zijn. Mechanisch is het allemaal wat minder, maar toch blijven ze bij mij altijd wel redelijk heel. De Polychorus is ook wel eens een podium afgedonderd, maar doet het nog prima. Enkel het overload ledje hield er na een jaar of zoiets al mee op, maar ja, die heb je toch niet nodig.

  10. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius Bekijk bericht
    Conclusie: Joey H. heeft gelijk, EH-pedals rule. Iig. qua effekt en feel, mechanisch gezien zijn ze gewoon wat minder imho.
    Gaatje in de markt mss Chris?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top