Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard Gezocht! Bob Marly Cs Gibson Les Paul Special

    Hi People,

    Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar de Custom Shop uitvoering van de Bob Marley Gibson les Paul Special. Deze gitaar is in een beperkte oplage( 200 st) gemaakt door Gibson in 2002.

    Ik wil deze gitaar heel erg graag vinden, weet iemand waar ik er evt nog 1 kan vinden????

    Thanks!
    Laatst gewijzigd door mike2608; 2 januari 2009 om 20:25

  2. #2

    Standaard

    Hallo Mike,

    welkom op het forum, maar zo werkt het hier niet.

    Als je wat zoekt, kan je daarvoor terecht op www.marktplaats.nl of www.gitaarmarkt.nl
    Je kan ook een bericht vermelden in je onderschrift, dat mag wel.
    Lees anders even de regels, daar staat alles in vermeld wat wel en niet mag hier.

    Bij deze ook even gemeld bij de mods.

  3. #3

    Standaard

    oeps sorry... Ben hier nog niet bekend mee. kan je hier nergens op het forum zetten wat je zoekt of wilt verkopen dan? Zo ja, waar? Zo nee jammer!

    Gr,

  4. #4
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Hiervoor hebben we gitaarmarkt.nl
    Gezocht: Ibanez DE7

  5. #5

    Standaard

    Dank je Almar
    Je moet natuurlijk andersmans posts wel lezen

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mike2608 Bekijk bericht
    oeps sorry... Ben hier nog niet bekend mee. kan je hier nergens op het forum zetten wat je zoekt of wilt verkopen dan? Zo ja, waar? Zo nee jammer!

    Gr,

    nee kan dus niet. zoals almar al zei is daar gitaarmarkt.nl voor bedoeld. ik vrees echter dat je er niet snel een tegen zult komen.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  7. #7

    Standaard

    Nog even voor de duidelijkheid. Dit forum is dus niet om te handelen. Dat gedeelte van jou vraag kan hier dus niet. Maar als je vraagt waar je die zou kunnen vinden dan is dat volgens mij wel binnen de regels.

    Zoals gezegd: plaats een gezocht oproep op:
    www.marktplaats.nl
    www.gitaarmarkt.nl
    www.2dehands.nl

    Het lijkt me dat je die gitaar niet 123 binnen haald maar je kunt het proberen. Anders gewoon googlen in binnen en buitenland. NL is een klein kutlandje dus als je je kansen wilt vergroten kun je beter je horizon verbreden.
    " Great minds think alike"

  8. #8

    Standaard

    Thanks for the reply Braindead! Het was niet mijn bedoeling om te handelen maar ik ben er gewoon naar op zoek, sorry....

  9. #9

    Standaard

    hey mike, je had het gewoon in de "Wat wil je erbij/weg in 2009 (realistisch)?" topic moeten plaatsen. dan was er niks aan de hand geweest.
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=117025
    Het staat vol met want-lists en andere wannahaves hehe
    hoezo pear shaped, maargoe

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2008
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    1.594

    Standaard

    Die dingen zien er wel gaaf uit. Een tijdje geleden waren ze wel te koop bij musicstore/thomann. Nu staan ze er niet meer.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top