Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Die 2 mini switches zijn ook niet orgineel.
    ----

    // City Of Life //

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene20 Bekijk bericht
    Die 2 mini switches zijn ook niet orgineel.
    Nee inderdaad. Jammer, anders was er best nog wel wat voor te vangen. Nu ook nog wel hoor, maar een stuk minder.. Blijft een mooi gitaartje!
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  3. #13

    Standaard

    Ik denk niet dat pre-lawsuit bij dit model van belang is (hey waar is die post gebleven waarop ik reageer?). Of hij origineel is wel. Ik ben ze op marktplaats een keer of 3 tegen gekomen het afgelopen jaar. Op ebay USA vragen ze voor een originele tussen de 1000 en 1500 dollar en das vaak nog zonder de gestanste elementen ook. Niet origineel denk ik dat je aan zon 500-600 moet denken, origineel tussen de 700 en 1000. Net wat de gek er voor geeft natuurlijk en dat zijn dan de prijzen van voor de recessie het kan ook allemaal lager liggen, hoger zeker niet...(tenminste als de TS dit wil weten)
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  4. #14

    Standaard

    ok dat ze door eht customizen veel geld is afgegaan had ik wel gedacht
    jammer
    maar ja geweldig bedankt
    ik weet nu een heleboel meer.
    Nu voor wie het wil weten het zijn spiltbare dimarzio paf's
    alle originele elementen zijn er nog wel bij ook de brug maar die was helemaal afgepeld.

    nogmaals bedankt

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Ik denk niet dat pre-lawsuit bij dit model van belang is (hey waar is die post gebleven waarop ik reageer?). Of hij origineel is wel. Ik ben ze op marktplaats een keer of 3 tegen gekomen het afgelopen jaar. Op ebay USA vragen ze voor een originele tussen de 1000 en 1500 dollar en das vaak nog zonder de gestanste elementen ook. Niet origineel denk ik dat je aan zon 500-600 moet denken, origineel tussen de 700 en 1000. Net wat de gek er voor geeft natuurlijk en dat zijn dan de prijzen van voor de recessie het kan ook allemaal lager liggen, hoger zeker niet...(tenminste als de TS dit wil weten)
    M'n bericht was achterhaald, ik had nog niet gezien dat hij die Custom Agent postte, dus dan had het zowat iedere Les Paul van Ibanez kunnen zijn.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    M'n bericht was achterhaald, ik had nog niet gezien dat hij die Custom Agent postte, dus dan had het zowat iedere Les Paul van Ibanez kunnen zijn.
    en wat betekent dat dan voor de ts

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bagheera Bekijk bericht
    en wat betekent dat dan voor de ts
    Rare vraag, maar in ieder geval: ik reageerde na het bericht van SinneD met de datering, de rest van de berichten had ik nog niet gezien: de foto die de TS plaatste, niet dat het een Custom Agent was, etc. etc. Mijn bericht was dus achterhaald, niet meer van waarde voor de TS en daarom heb ik 'm verwijderd.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Rare vraag, maar in ieder geval: ik reageerde na het bericht van SinneD met de datering, de rest van de berichten had ik nog niet gezien: de foto die de TS plaatste, niet dat het een Custom Agent was, etc. etc. Mijn bericht was dus achterhaald, niet meer van waarde voor de TS en daarom heb ik 'm verwijderd.
    Ik snap het
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard

    ik ook sorry

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top