Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 20 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 200
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.652

    Standaard

    de klik is er weer, op een of andere manier klopt het .
    met een mooie top brengt het ook ideeën van een luxe ibanez artist omhoog .

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Tja, Barno, ik kan niet anders dan me aansluiten bij bovenstaande commentaren: geniaal (want een hoog 'déjà-vu gehalte, maar lijkt toch op niets wat ik eerder heb gezien' gevoel.) en zo snel mogelijk beginnen bouwen dat ding ! Nu al een belangrijke kandidaat voor de mooiste gitaarnetgitaar van 2009
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  3. #23
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Barno, maak eens een schetsje waarbij de onderste helft van de body wel de horn heeft zoals in de negatieve mal.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    hey thx guys! erg leuk die goede feedback. Het is fijn als er anderen zijn die ook een goed gevoel hebben bij het ontwerp. Want een gitaar ontwerpen is toch altijd een beetje in je blote kont op het marktplein gaan staan

    at Cocobolo: ik ga idd toch maar niet met de headstock experimenteren, zoals je zegt toch wel benchmark van een merk. Voor deze Servant vind ik de Guttlin headstock goed passen. Maar ik ga mss wel een variant zoeken voor de headstock van mijn Bobking bass.

    at GG: juist es je suggestie uitgeprobeerd: het kan zeker maar het werkt niet voor mij (omdat de symmetrie van de twee hoorns dan verbroken wordt en je onderaan een "te veel informatie-gevoel" krijgt. Het gevoel van de tweebodyhelften die verschoven zijn (want eigenlijk ook echt zo is) is er dan niet meer.
    Laatst gewijzigd door barno; 21 februari 2009 om 10:55

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Ik vind hem wederom geniaal!!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Vreemd, zeer vreemd, maar toch klopt het totaalplaatje wel!!!


    Ik wacht nog op een "offset-guttlin" met jazzmaster trem & elementen, vreemde schakeling, chromen paneeltjes & B&B (blocks & binding) hals, en een guttlin-junior natuurlijk (P90, wraparound, shortscale, alleen V&T knop)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Dicht bij Gent, O-Vl, België
    Berichten
    2.798

    Standaard

    ziet er prachtig uit, alleen vind ik wel dat hij onderaan een beetje verspringt, of hoe moet ik dat zeggen
    no life without music

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    thx folks!
    at fingers, ja een junior feel wilde ik er ook aan geven, hier een poging, denk er wel een p90 bij ipv filtertron

    at pueblo. dit is een eerste schets, de lijnen moeten nog geoptimaliseerd worden.

    Laatst gewijzigd door barno; 21 februari 2009 om 14:11

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.244

    chicken

    Doe mij hem maar in het wit, die vind ik echt geslaagd.

    Maar die mal doet toch sterk vermoeden dat je binnenkort aan het buigen gaat beginnen. Stap 1 naar een vol acoustic?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    idd, ooit komt er een acoustische. maar eerst die oranje afkrijgen en dan de ES. komt bij dat ik nog enkele bestellingen heb en dat live en recording activiteiten momenteel weer veel tijd nemen, dus verkoopt iemand mij wat tijd?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top