Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard Zoeken in onderschrift

    Wellicht is het een idee of een 'zoeken in onderschrift' optie toe te voegen aan het forum? Iedereen heeft wel wat in z'n onderschrift staan, en af en toe herinner ik me iets, maar kan ik me niet meer voor de geest halen wie het nou in z'n sig had staan. Zoals bijvoorbeeld dingen die iemand te koop aanbiedt.

    Leek mij wel handig

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    vind het nog niet zo'n slecht idee. misschien heeft ooit eens iemand wat in zijn sig staan wat je heel goed van pas zou komen. Maar kom je diegene niet tegen in de door jou bezochte fora.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Maar als iemand vandaag z'n onderschrift veranderd, veranderen ook meteen bij al zijn historische berichtjes het onderschrift, dus echt heel veel zal je er ook neit aan hebben ben ik bang

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    Maar als iemand vandaag z'n onderschrift veranderd, veranderen ook meteen bij al zijn historische berichtjes het onderschrift, dus echt heel veel zal je er ook neit aan hebben ben ik bang
    Oh, dat is dan toch vreemd?
    Is me nog nooit opgevallen.
    Klinkt mij in de oren als 'valsheid in geschrifte'

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jedeel Bekijk bericht
    Oh, dat is dan toch vreemd?
    Als je het onderschrift bij elk geplaatst berichtje moet opslaan in de database neemt dat ontzettend veel ruimte in (soms is het onderschrift zelfs langer dan het bericht).
    Als je een naam koppelt aan het huidige onderschrift hoef je maar 1 keer het onderschrift op te slaan (in het profiel) en niet bij elk bericht opnieuw.
    Resultaat is dan wel dat altijd het huidige onderschrift aan de naam gekoppeld is (en bij oude berichten dus ook) en je die dus ziet.
    Laatst gewijzigd door Trocar; 20 december 2008 om 03:06
    High Art Through Sheer Incompentence

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    Maar als iemand vandaag z'n onderschrift veranderd, veranderen ook meteen bij al zijn historische berichtjes het onderschrift, dus echt heel veel zal je er ook neit aan hebben ben ik bang
    Natuurlijk wel, ik wil weten of Fnark zijn Digitech nog te koop heeft. Als hij hem verkocht heeft verdwijnt ie uit zijn sig en hoef ik hem niet meer als zoekresultaat te zien. Ik vind het een prima idee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zjanke Bekijk bericht
    Natuurlijk wel, ik wil weten of Fnark zijn Digitech nog te koop heeft. Als hij hem verkocht heeft verdwijnt ie uit zijn sig en hoef ik hem niet meer als zoekresultaat te zien. Ik vind het een prima idee.
    haahaha
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  8. #8

    Standaard

    Ik ook! IK moest laast eens zoeken naar een body die robert-gitarist in zijn sig had staan, ik ben 3 dagen bezig geweest..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top