Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31

Discussie: Power Metal

  1. #21

    Standaard

    Helloween vind ik meer happy metal word daar altijd wel vrolijk van ,maar ik mis hier nog savatage ,flotsam en jetsam,agent steel enz enz lekkere ouwe meuk.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard

    oei oei oei. Ik kan vrijwel niet serieus blijven wanneer ik power metal hoor. het doet me denken aan haarspray en leren broeken. en heel veel: Metal is forevaaaahaaaahaaaaah!! maartoch, de zang is goed hoor. ik kan het niet. En manowar is zeer vet

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    196

    Standaard

    ik kan er niets aan doen, maar ik blijf metal enorm mechanische herrie vinden die een stuk meer met techniek te maken heeft dan met muzikaliteit...

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gorbatjov Bekijk bericht
    Helloween vind ik meer happy metal word daar altijd wel vrolijk van ,maar ik mis hier nog savatage ,flotsam en jetsam,agent steel enz enz lekkere ouwe meuk.
    Agent Steel is toch geen power metal, meer speed of thrash

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eggen_h Bekijk bericht
    ik kan er niets aan doen, maar ik blijf metal enorm mechanische herrie vinden die een stuk meer met techniek te maken heeft dan met muzikaliteit...
    En laat me raden, Rock vind jij steengoed?

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eggen_h Bekijk bericht
    ik kan er niets aan doen, maar ik blijf metal enorm mechanische herrie vinden die een stuk meer met techniek te maken heeft dan met muzikaliteit...
    En de hedendaagse top 40 muziek hebben geen van beide, toch luisteren heel veel mensen daarnaar.

  7. #27

    Standaard

    Oorspronkelijk geplaatst door eggen_h
    ik kan er niets aan doen, maar ik blijf metal enorm mechanische herrie vinden die een stuk meer met techniek te maken heeft dan met muzikaliteit...
    komaan zeg, iemand als Chris Oliva van Savatage bvb heeft meer muzikaliteit in zijn kleine teen dan velen van ons hier in hun hele lichaam. En er zijn zo nog wel een aantal "powermetal-gitaristen" waar menig van ons iets van kan leren.
    motivation almost always beats talent

  8. #28

    Standaard

    flotsam en jetsam is ook meer Thrash hoor, ze staan namelijk op de "This Is Thrash" compilation cd.

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T!M Bekijk bericht
    flotsam en jetsam is ook meer Thrash hoor, ze staan namelijk op de "This Is Thrash" compilation cd.
    Ach, eigenlijk maakt het niet uit, tis gewoon goeie muziek.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard

    We missen er nog 1tje heren.....



    WINTERSUN !!!

    http://nl.youtube.com/watch?v=tnhdJVh9iIY

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top