Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1

    Standaard "goedkope" nieuwe versterker

    Hallo allemaal!

    Ik ben van plan binnenkort een nieuwe versterker te kopen want ik heb nu zo'n 10 watt marshalltje Maar ik heb echt helemaal geen verstand van versterkers!
    Het budget ligt tot 200 euro max.
    Er hoeven geen effecten in de versterker te zitten want heb al een multi-effectpedaal, maar vind het wel fijn er een distortion op te hebben.
    Ik speel voornamelijk rock, van Jimi Hendrix tot Muse, op een fender baja tele.
    Welke versterker raden jullie mij aan?

  2. #2
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Waarvoor wil je 'm gaan gebruiken? Slaapkamer, oefenhok of podium?
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A_monkey Bekijk bericht
    Hallo allemaal!

    Ik ben van plan binnenkort een nieuwe versterker te kopen want ik heb nu zo'n 10 watt marshalltje Maar ik heb echt helemaal geen verstand van versterkers!
    Het budget ligt tot 200 euro max.
    Er hoeven geen effecten in de versterker te zitten want heb al een multi-effectpedaal, maar vind het wel fijn er een distortion op te hebben.
    Ik speel voornamelijk rock, van Jimi Hendrix tot Muse, op een fender baja tele.
    Welke versterker raden jullie mij aan?
    voor iets meer dan 200 heb je 'n Fender Vibro Champ of Super Champ; heel vet geluid, erg flexibel en bruikbaar vanaf slaapkamer (klinkt echt te gek) tot kleine podia...

    anders zou ik kijken naar 'n Peavey Valveking Royal 8, of Nano Valve...
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3