Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 84 van 85 EersteEerste ... 347482838485 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 831 t/m 840 van 842

Discussie: Over de moderatie

  1. #831
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Dat is per PB gecommuniceerd naar Badman. Maar dat heeft verder niks te maken met de moderatie, dus als je vragen hebt kun je hem PB'en.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #832
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2004
    Locatie
    Okseldrecht
    Berichten
    954

    Standaard

    Moderatie topic Versterkers: Reparateur van de aardbodem verdwenen buiten proportie. Van de >75 berichten zijn er 18 over. Rest gewoon weggehaald. Ongelofelijk. Weinig tot geen waarschuwing.
    Er wordt over tutjes en piemels gesproken, denk nu dat dat over de mods gaat. Ik zal eens laten zien wie hier de baas is.

    Beneden alle peil.
    Me Crapton, you ...

  3. #833

    Standaard

    Hardstikke fijn. Vragen PM staat er volgens mij?
    Tutjes? Mss verkeerd gekozen bewoordingen maar ik zat in dat draadje wel erg veel reacties te lezen van straatadvocaten van wie nog nooit iemand gehoord heeft maar die ineens wel een mening hebben over hoe een ander z'n shop moet runnen.

    En nee, ik ben in m'n bewoordingen niet altijd correct. Mod of niet, ik ben ook mens.

    edit voor volledighed,
    Als ik er gisteren een paar uur aan had gespendeerd had ik wellicht kunnen opschonen tot een punt waar sommige posts hadden kunnen blijven én er een logisch verband zichtbaar was geweest. Jammergenoeg heb ik geen paar uur vrij om op die manier 1 draadje aan te passen. Logischer is dan om het geheel op te schonen tot het weet OT is. Mod machtsmisbruik is geen moment in me opgekomen. Maar wie de schoen past...
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #834
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Er wordt uitvoerig over dit onderwerp gepraat in het modforum en het is een vervelende aangelegenheid. Waar zeker geen sprake van is is van machtsmisbruik van D-H of andere miss. Er wordt geprobeerd eerlijk en open te communiceren. Kritiek mag in dit topic wat mij betreft altijd geuit worden en derhalve laat ik het eennalaatste bericht staan. Laten we wel proberen om er volwassen over te praten en niet alleen maar met modder te gaan gooien, dan moet ik helaas ook opschonen.

    EDIT: Wat D-H zegt, wij zijn ook maar mensen

    GOLDMEMBER

  5. #835
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eroosch Bekijk bericht
    Moderatie topic Versterkers: Reparateur van de aardbodem verdwenen buiten proportie. Van de >75 berichten zijn er 18 over. Rest gewoon weggehaald. Ongelofelijk. Weinig tot geen waarschuwing.
    Er wordt over tutjes en piemels gesproken, denk nu dat dat over de mods gaat. Ik zal eens laten zien wie hier de baas is.

    Beneden alle peil.
    Ik begrijp dat er mensen zijn die de indruk hebben dat Chris in bescherming wordt genomen door een paar moderators en ik kan zelfs begrijpen waarom men dat denkt. Ik heb daarom vannacht alle verwijderde posts gelezen en ik kan je vertellen dat zoiets met dit supersnelle forum geen groot genoegen is.

    DH heeft al in het topic aangegeven dat er mogelijk posts zijn gewied die hadden kunnen blijven, maar persoonlijk zou ik het hele topic in de kliko hebben gegooid.

    Wat er precies aan de hand is met Chris weten we niet, hij kan ziek zijn, of gewoon niet in staat om zijn tent te runnen, maar daar gaan wij niet over.
    Ik begrijp heel goed dat het buitengewoon vervelend is om je versterker voor lange tijd kwijt te zijn en dat je dat op een forum wilt ventileren, maar het is moeilijk om dan puur inhoudelijk te blijven. En als er dan te veel op de persoon gaat worden gespeeld wordt het voor een moderator erg moeilijk om dat in goede banen te leiden waarbij ongeveer iedereen tevreden blijft.

    Ik denk dat als je problemen hebt met Chris dat je dat zelf met hem moet gaan oplossen. Het kan niet zo zijn dat we via een forum het eenmansbedrijfje van iemand naar de filistijnen gaat helpen. Okay, gelijke monnikken, gelijke kappen en als een grote tent in de fout gaan wordt daar ook over gediscusieëerd, maar het moet allemaal wel leuk blijven en dit topic ging te ver.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #836
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Berichten
    1.665

    Standaard

    Sorry Han, maar met die motivatie stel je het belang van het ene forum lid boven die van anderen. Tot zover heb ik nog geen enkele mod zien verklaren welke forumregels zijn geschonden, en juist in een kwestie als deze lijkt zorgvuldigheid mij belangrijk. Op deze manier doen jullie CMW geen plezier naar mijn mening.

  7. #837
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remmiedepemmie Bekijk bericht
    Sorry Han, maar met die motivatie stel je het belang van het ene forum lid boven die van anderen. Tot zover heb ik nog geen enkele mod zien verklaren welke forumregels zijn geschonden, en juist in een kwestie als deze lijkt zorgvuldigheid mij belangrijk. Op deze manier doen jullie CMW geen plezier naar mijn mening.
    Zoals ik zei heb ik alle verwijderde posts gelezen en op grond van wat daar gebeurde zou ik het hele topic hebben verwijderd. Als Dirk Hendrik dat zo zorgvuldig mogelijk zou hebben geschoond zou hij de halve nacht bezig zijn geweest en hij had het topic moeten sluiten om te kunnen wieden en te voorkomen dat er steeds weer nieuwe bashposts bij zouden komen.

    Of wij CMW er een plezier mee doen of niet vind ik minder belangrijk dan het goed functioneren van dit forum en ik verzeker je dat als DH niet had ingegrepen, dan was dat topic totaal uit de hand gelopen. Bij alles wat de mods doen worden ook fouten gemaakt en die worden ook toegegeven.

    Het is jammer dat de goede naam van CMW wordt aangetast en waarom Chris niet reageert op zijn klanten weet ik niet, maar ik ga daar ook niet over.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #838
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Welke regel er geschonden werd? Nogal simpel. Er werd veel teveel op de man gespeeld. Aanvankelijk op de topic starter. Dat heb ik geprobeerd bij te sturen met een relativerende post. Daarna op Chris en daarna ontaardde het in leden die op elkaar zaten te vitten omdat iedereen het beter wist. Daar heeft D_H ingegrepen en toen een aantal het nodig vond om dan maar te gaan vitten op de moderatie dan komt er een slotje. Dat gaat nergens meer over; niet in Moderne Versterkers en ook niet elders op het forum.
    Ik ben me er terdege van bewust dat het voor een hoop mensen dan makkelijk is om te roepen "machtsmisbruik, meten met twee maten, in bescherming nemen forumvriendje" etc. maar zo ligt het dus niet. Er is door een aantal leden een hoop onzin gespuid en dat haalde de inhoud dermate naar beneden dat er een grote ingreep geplaatst is omdat dat aanmerkelijk sneller gaat. Gek hè, op de zaterdagavond? En ja, er stonden een paar on topic posts tussen, ik heb ook later alle verwijderde posts nog een keer teruggekeken en er waren nog een stuk of drie identieke verhalen over dat mensen te lang op hun spullen moesten wachten. Dat was toch al bekend inmiddels? Wat houden we daar 'geheim' aan? En er stonden twee posts over rechtsgeldigheid. Waar nummer twee nummer één alweer corrigeerde.
    Het is een beetje triest dat er zo makkelijk vanuit gegaan wordt dat we aan vriendjespolitiek doen en selectief inhoud verbergen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  9. #839
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    Hmm, sinds de ergste forum-fuhrers weg zijn heb ik in het algemeen weinig problemen met de modz ....

    maar waarom wordt mijn topic over een ZOOM floorboard in Rackgear weggehaald zonder op zijn minst ff een PM'tje
    Beetje jammer ....





  10. #840
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Dit topic is niet bedoeld voor individuele mod akties, maar ik kan je vertellen dat het is verwijderd met als opgaaf van reden 'spam' en daar kan ik me wel iets bij voorstellen gezien het verloop van het topic en de aankondiging dat je 'm op Gitaarmarkt gaat zetten.
    Een tijdje terug is besloten om topics te sluiten of verwijderen als er binnen de looptijd van een topic over een item, het item te koop komt te staan. Daar was wat gehakketak over geweest. HNGD topics terwijl dat meer HN Marktplaats D topics waren, zeg maar Je bent dus 'slachtoffer' van relatief nieuw beleid.
    Als je er nog over wil communiceren moet je er morris een PB'tje over sturen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top