Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 83 van 85 EersteEerste ... 33738182838485 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 821 t/m 830 van 842

Discussie: Over de moderatie

  1. #821
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2010
    Locatie
    Leerdam
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Daar wordt anders flink gediscrimineerd hoor. Maar ja, daar gaat het alleen maar over katholieken, dat maakt niet uit toch? Om daar grove, beledigende opmerkingen te maken, dat is wel maatschappelijk verantwoord. Meten met 2 maten.
    Can't have to many Tele's

  2. #822
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Daar wordt anders flink gediscrimineerd hoor. Maar ja, daar gaat het alleen maar over katholieken, dat maakt niet uit toch? Om daar grove, beledigende opmerkingen te maken, dat is wel maatschappelijk verantwoord. Meten met 2 maten.
    Welkom op Gitaarnet!

  3. #823
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Hebben de heren ook een linkje naar de grappen over katholieken die niet kunnen? En is er ook gerapporteerd of was het ook weer niet zo bezwaarlijk maar wel waard om over te discussiëren?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  4. #824
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2010
    Locatie
    Leerdam
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Mitch, kom op zeg, kijk eens heel even in dat topic. Op de 1e pagina gaat men al grof reageren. Het katholieke geloof wordt in dat hele topic op haast elke pagina belachelijk gemaakt, geloof wordt achterlijk genoemd. Dat hele topic is een link. Het is beschamend dat er zo gereageerd wordt in dat topic.

    Edit, ik heb mijn post er even bijgezocht:

    Ok Timo, even een paar van die kritische opmerkingen:

    Dikke atoombom op het vaticaan en een heleboel kleintjes op al die kerken en kloosters.

    Knappe priester die 'm bij mij slap hield!

    Zo, ik kom net terug van de kerk, alwaar ik de priester met vijf van mijn vrienden KEIHARD in de reet heb geneukt. Hij heeft nu weliswaar een gescheurde ster en dat is lullig voor hem, maar gelukkig ben ik daar tegen verzekerd. AEGON dekt z'n tube kransplak voor mij. Wat is het toch geweldig geregeld hier. Retegoed

    Maar die kakkerlakken vind ik echt het laagste wat de westerse beschaving ooit heeft voortgebracht.

    Wat ik niet snap is dat die lui niet allang uitgestorven zijn, neuken doen ze alleen maar in kleine jongetjes


    En kijk eens naar de laatste pagina. Vulvasonic en the Bertman vermaken zich er prima met hun belachelijke opmerkingen.
    Laatst gewijzigd door marco v; 28 november 2010 om 13:14
    Can't have to many Tele's

  5. #825
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Mitch, kom op zeg, kijk eens heel even in dat topic.
    Nee, kom zelf op: als je een klacht hebt dan geef je gewoon even een link. Ik begrijp nu van je dat het om een nieuw topic gaat, maar ik nam aan dat het een passage was in een lopend topic. Ik lees Off Topic neit zo vaak en heb al helemaal geen zin om zonder link al die fluttopics door te lezen.

    Maar goed, ik heb genoeg gezien: dit gaat ver over de schreef. Ik ga zo even ingrijpen als verder niemand on-line is. Want het is wellicht een verrassing: we zijn niet altijd on-line. De conclusie dat er 'dus' met twee maten wordt gemeten mag dan ook achterwege worden gelaten.

    En volgende keer als er iets over de schreef gaat: rapporteer dat gewoon, dit topic is daar niet voor bedoeld.

    EDIT: WTF?!?!?! Gaat het om dit topic??? http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=133123
    De posts waar je nu over klaagt zijn van 1 maart! En daar moet je nu mee komen? Inhoudelijk ben ik met je eens dat te ver gaat, zeker de eerste reactie. Maar goed, het topic stond inmiddels op pagina 2 en marco v is de laatste die gepikeerd reageert omdat Bert een foto plaatst die in de context van sexueel misbruik wel heel erg fout is. Dat lijkt me geen reden tot mopperen.

    Maar goed, het punt is duidelijk: harde moppen over katholieken blijven staan terwijl moslimgrappen worden verwijderd. Dit wordt verder besproken in het moderatorforum.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #826
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2010
    Locatie
    Leerdam
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Bedankt, en ik zal het doen.

    Edit, Mitch, het is een topic dat gestart is op 1 maart, maar de afgelopen weken zijn daar tig opmerkingen in geplaatst die discriminerend en ronduit beledigend zijn. Het gaat inderdaad al mis op de 1e pagina, maar ik stoor me niet enkel aan die opmerking, in tal van pagina´s van de afgelopen weken wordt het geloof en daarmee de gelovigen belachelijk gemaakt, voor achterlijk uitgemaakt en ga zo maar door. Er worden keiharde en beledigende opmerkingen geplaatst over het geloof en daarvan is keihard in de reet neuken het topje van de ijsberg. De foto van Bert op de laatste pagina is niet het probleem, het commentaar erbij wel.
    Laatst gewijzigd door marco v; 28 november 2010 om 13:34
    Can't have to many Tele's

  7. #827
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    ideetje

    De foto vraagt wel een beetje om een bijschrift, maar ik begrijp het punt. Als keiharde katholieken grappen blijven staan en de flauwste moslim grap wordt verwijderd dan klopt er iets niet.
    Het punt is ingebracht in het moderatorforum, er hoeft hier dus niet verder over dit onderwerp te worden nagedruppeld.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #828

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb gisteren een vraag gesteld over de Gitaarnet-wedstrijd 'mooiste gitaar' via pm aan Bert, GG en Mithrandir. Kan één van jullie me antwoorden of het in beraad is ofzo? Ik weet: heb weinig geduld, maar heb nog wat werk voor de boeg. Bedankt alvast jonges! grtz (ps: liefst via pm antwoorden en niet te veel verklappen hier )

  9. #829
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    ideetje

    Mithrandir is officieel geen mod meer. G.G. is iets minder vaak online. Op het moderatorforum is niets binnen gekomen dat besproken zou moeten worden, dus als je het met mij kan regelen kun je het PB'en.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #830

    Standaard

    Ondertussen al meer bekend over de mooiste gitaar verkiezing?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top