Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 51 van 85 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 510 van 842

Discussie: Over de moderatie

  1. #501
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Iedereen die jankt om een ban, moet gewoon lekker oprotten. Lijkt hier godver wel een wijvenclubje zeg....zorg gewoon dat je niet geband wordt.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  2. #502
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk Bekijk bericht
    Iedereen die jankt om een ban, moet gewoon lekker oprotten. Lijkt hier godver wel een wijvenclubje zeg....zorg gewoon dat je niet geband wordt.
    Ehm, volgens mij neem je het allemaal een beetje te serieus.

  3. #503
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Oh sorry, mijn opmerking is wellicht niet helemaal naar je smaak?
    Bijzonder naar.
    Ik loop hier nu al wat jaartjes mee, ben echt niet de beroerdste qua opmerkingen hoor, maar als ik sommige posts lees lijkt het er soms sterk op dat we op een lagereschoolplein staan ofzo...kom toch joh!
    (niet persoonlijk hoor, maar het is een algemene opmerking)

    ban? prima, maar dan direct 1 week, en stribbelen?...hup..2 weken. Nog eens zeiken? Tot ziens...
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  4. #504
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Ehm, volgens mij neem je het allemaal een beetje te serieus.
    Nee, dit is bedoeld als serieus topic en het enige dat nu weer gebeurt, na opening, is een vage aktie van een trol en een paar posts van jou waarin je de onwetende uithangt. Lollig bedoeld waarschijnlijk, maar lollig doe je maar in Off Topic, niet hier.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #505
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Ik vind het knap dat jullie dit topic nog steeds open houden na alle shit die er gespuwd is. Alles is inmiddels wel gezegd, denk ik. Het enige wat je nu nog krijgt, zijn individuele vragen over waarom iemand een ban heeft gekregen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #506
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    De bedoeling is dat mensen hier hun serieuze kritiek uiten op het functioneren van het team van moderators en die kritiek ook goed onderbouwen. De mods kunnen het dan uitleggen en/of hun beleid verdedigen. En omdat er voortdurend wel het een en ander gebeurt en omdat mods ook fouten maken, moet dit topic open blijven, ondanks dat sommige mensen niet begrijpen waarom ze hier niks te zoeken hebben.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #507
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik vind het knap dat jullie dit topic nog steeds open houden na alle shit die er gespuwd is. Alles is inmiddels wel gezegd, denk ik. Het enige wat je nu nog krijgt, zijn individuele vragen over waarom iemand een ban heeft gekregen.
    Precies, voor de rest gebeurt er niets mee.

  8. #508
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Gooi er maar een slotje op en treed streng, edoch rechtvaardig op!
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  9. #509
    Member
    Geregistreerd
    27 februari 2008
    Locatie
    Leiden (en natuurlijk Breda)
    Berichten
    33

    Standaard

    Ook al is er al vanalles over gezegd, toch vind ik, in het kader van algehele democratie, dat iedereen het recht moet zijn voorbehouden kritiek te leveren op het functioneren van mods/bestuur.....Of dezen hier ook iets mee doen, of zelfs iets mee moeten doen is bijzaak. Zolang dit topic ook maar de pretentie van wederzijds respect weet hoog te houden, moet het dus ook open blijven teneinde constructieve bespiegelingen op het beleid alhier te bespoedigen.

    Werner.
    Laatst gewijzigd door Najera; 6 mei 2009 om 02:26 Reden: taal en spellingsfouten

  10. #510
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Ik ben 't met je eens dat het gewoon open moet blijven om een zichtbaar gesprek over de algemene moderatie (uiteraard binnen grenzen) mogelijk te maken. Alleen je idee dat 't in het kader van de algehele democratie is, klopt niet.

    Het is hier geen democratie en dat is ook niet de opzet of het doel. Wij mods proberen het hier voor zo veel mogelijk mensen zo prettig mogelijk te maken en willen daarbij suggesties en kritieken meenemen. Dat betekent echter niet dat je als gebruiker een min of meer directe stem over het mod-beleid of de richting daarvan hebt.

    Door de rest van je post had ik het idee dat je dat wel wist, maar toch wilde ik het even aanstippen. Dat democratie-idee lijkt namelijk nogal eens ten onrechte te leven... gitaarforum is echter in de afgelopen jaren nog niet bevrijd door G.W. Bush .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top