Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 35 van 85 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 341 t/m 350 van 842

Discussie: Over de moderatie

  1. #341
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2009
    Locatie
    Aan het Wad
    Berichten
    1.563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Beste stikel, het zou je sieren niet op de man te spelen. Dit topic is bedoeld voor algemene discussie over moderatie. G.G. hier nu afzeiken met "eerste verstandige opmerking in deze discussie" kan je mening zijn, maar draag ook erg weinig bij aan deze discussie. ''Machtsmisbruik" is een hele grove term in deze en grenst aan belediging, die mag je me uitleggen. Als je het objectief kan houden in dit topic, als je per se op de man wil doorspelen moet je dat maar via PB doen, met G.G. of met mij.
    Kijk dat bedoel ik nou. Meteen gaan de stekels weer omhoog. De ene mod dekt de ander meteen met een tekst waar al enigsinds dreiging van uitgaat. Als je even terugleest dan vraagt deze mod er zelf om. Hij is voor mij het perfecte voorbeeld van een burger welke je een oranje hesje geeft en meneer veranderd meteen in oom agent. IK noem dat machtsmisbruik, en neem daar geen letter van terug.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

  2. #342
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Dat lijkt er inderdaad op Pim.

    En mijn post richting Han ? sorry maar daar zie ik niks verkeerd aan ik zeg ALS het waar is en verder duikt hij meteen achter de regels, niet meer en niet minder.
    Zoek er dan ook niks meer achter.

    En GG vond het nodig om op de man te spelen, je hebt gelijk het zou mij sieren als ik er niet op in ging maar helaas zo zit ik niet in elkaar.
    en als je mijn post naar Han als op de man spelen zou zien, wat ik mij voor kan stellen, dan is dat jammer maar als dat wat drap poste waar is dan vind ik dat echt een schande en dat wilde ik wel even kwijt.

  3. #343
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Rob, ik heb van de week aan email tenminste 3000 woorden gekregen van een enkel persoon en ik heb ze allemaal gelezen. Je gelooft kennelijk alles wat hier wordt neergezet, tenzij het van een moderator afkomstig is.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #344
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Rob, ik heb van de week aan email tenminste 3000 woorden gekregen van een enkel persoon en ik heb ze allemaal gelezen. Je gelooft kennelijk alles wat hier wordt neergezet, tenzij het van een moderator afkomstig is.
    Ik zei ALS en ik heb jouw kant niet gezien, verder heb ik je een aantal jaren hier meegemaakt en maak ik mijn eigen afweging wie ik wel of niet geloof.
    En dat heeft niets met wel of geen mod te maken hooguit met sommige mods.
    Mogelijk was mijn post een beetje te veel een aanval maar ik wilde kwijt dat ALS het waar was ik dat een schande zou vinden.

  5. #345
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Zullen we het daar dan verder bij laten wat betreft het Drap-gebeuren?
    ALS het waar is, is het een schande... of ALS het waar zou zijn, zou het een schande zijn....
    En KLAAR ERMEE!
    verdomme...

  6. #346
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Rob, ik heb het al eerder uitgelegd, ik merkte dat drap zijn posts systematisch aan het wieden was en dat kan een mod alleen stoppen door hem tijdelijk te bannen. Niets persoonlijks, maar wij willen niet dat iemand zijn posts systematisch gaat verwijderen. Een paar posts waar hij spijt van heeft is geen probleem.

    En daar is het mee begonnen en als ik geweten had wat de gevolgen zouden zijn had ik hem gewoon zijn gang laten gaan. Ik vind het niet leuk meer en ik wil graag iets uitleggen, maar als het dan niet ophoudt en alleen maar heviger wordt dan reageer ik niet meer, kruip stil in een hoekje en hoop dat het over zal gaan.

    Voor de duidelijkheid: ik heb geen hekel aan drap, nooit gehad en ik begrijp niet waarom het zo wordt opgeblazen.

    Edit: Pimmetje's post stond er nog niet, laat maar staan en we houden er over op.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #347
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Wat mij betreft prima Pim, Han reageerde op mij en ik geef een toelichting op mijn post.

    Maar goed we zijn kennelijk niet eens zo ver van elkaar af kwa mening, het in de praktijk brengen hiervan is het probleem.
    Zie voor off-topic maar is mods te krijgen die niet mee doen of zich heel erg kunnen beperken BB en Mith kunnen dat prima.
    Han en Bert zijn naar mijn mening te veel een persoonlijkheid en dragen dat ook te veel uit waardoor dat lastig wordt om dit met modschap te combineren in off-topic.

  8. #348
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Rob, ik heb het al eerder uitgelegd, ik merkte dat drap zijn posts systematisch aan het wieden was en dat kan een mod alleen stoppen door hem tijdelijk te bannen. Niets persoonlijks, maar wij willen niet dat iemand zijn posts systematisch gaat verwijderen. Een paar posts waar hij spijt van heeft is geen probleem.

    En daar is het mee begonnen en als ik geweten had wat de gevolgen zouden zijn had ik hem gewoon zijn gang laten gaan. Ik vind het niet leuk meer en ik wil graag iets uitleggen, maar als het dan niet ophoudt en alleen maar heviger wordt dan reageer ik niet meer, kruip stil in een hoekje en hoop dat het over zal gaan.

    Voor de duidelijkheid: ik heb geen hekel aan drap, nooit gehad en ik begrijp niet waarom het zo wordt opgeblazen.

    Edit: Pimmetje's post stond er nog niet, laat maar staan en we houden er over op.
    Dat heb ik nooit meegekregen (lees niet gelezen), ik moet zeggen dat ik dat na een ban ook wel gedaan heb (iets van een maand aan posts verwijderd). Ik heb het recht het er neer te zetten dan heb ik ook het recht het te verwijderen.
    Maar goed we stoppen er mee, het Drap verhaal.

  9. #349
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Dat recht om te verwijderen is juist een hele andere discussie over geweest van de week: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=121562
    8 pagina's aan leesvoer en je leest er ook nog over Drap...
    Jouw 2e paasdag is nu al gemaakt .

  10. #350
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Damn Pim ik heb je, als je is terug leest (ghehehe ja ja) dan kon je zien dat mijn post hier vanuit dat topic hierheen zijn gezet.
    ghehehe je hebt gelijk, dit maakt mijn dag goed.

    Helaas wordt dit al snel te niet gedaan door het kapot gaan van de vaatwasser, kreng moest het nog 4 weken volhouden tot de overdracht van ons huis.
    Daarnaast wil de verhuurder van de woning die wij tijdelijk zouden huren het contract niet tekenen omdat hij een mogelijke koper heeft.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top