Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40

Discussie: auditie voor band

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2006
    Locatie
    Het Haagsche
    Berichten
    516

    Standaard

    't Is wel mode om in strakke truitjes (lees: homofielenlook) te lopen, ook voor hetero's, dus wellicht dat dat helpt om aangenomen te worden bij een band tegenwoordig...
    Je moet wat...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    XSophie is een meisje
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  3. #23
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Nou.... kunnen meisjes dan geen homo zijn of een strak pakkie aantrekken?

    Ik heb zelfs graag dat meisjes homo zijn en een strak pakkie aantrekken. Dan heb ik iets om te bekijken en voel ik me achteraf minder persoonlijk afgewezen...

    En ik hoop dat ook deze gedachte iemand helpt bij een eventuele auditie.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerchordschuiver Bekijk bericht
    't Is wel mode om in strakke truitjes (lees: homofielenlook) te lopen, ook voor hetero's, dus wellicht dat dat helpt om aangenomen te worden bij een band tegenwoordig...
    Ik dacht dat je een grapje maakte...
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Had je veel last van zenuwen tijdens de auditie? heb je je kunnen warm spelen? was je tevreden van het resultaat dat je neerzette?

    Ikzelf heb altijd de neiging om zelden in mensen hun ogen te kijken de eerste tiental minuten. het duurt een eindje voor ik mezelf kan overtuigen om me in te leven in de muziek. en dan kom ik pas los
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco Bekijk bericht
    Had je veel last van zenuwen tijdens de auditie? heb je je kunnen warm spelen? was je tevreden van het resultaat dat je neerzette?

    Ikzelf heb altijd de neiging om zelden in mensen hun ogen te kijken de eerste tiental minuten. het duurt een eindje voor ik mezelf kan overtuigen om me in te leven in de muziek. en dan kom ik pas los
    wel nerveus maar toen ik begon te spelen was dat wel weg (gelukkig ook maar...) ik was best wel tevreden over hoe ik het gespeelt dus nu afwachten tot morgen of ik wel door ben... (kijk altijd leuk ook al wil ik misschien niet mee doen ivm een andere band)
    I Come In Peace

  7. #27

    Standaard

    Meerdere auditierondes voor een schoolband??? Getalenteerd schooltje zeg!
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    297

    Standaard

    Vandaag dus de uitslag, ik zit er bij, maar ik doe het toch niet omdat de band van mijn muziek vereniging toch beter aansluit bij m'n gitaar lessen en de muziek die band van school wilt spelen spreek me eigenlijk niet echt aan, ze willen dat we voor de volgende auditie iets van the beatles of RHCP gaan spelen, dit spreek mij eigenlijk niet echt aan omdat ik zelf meer punk luister en Guns n' roses en dat soort bands.
    I Come In Peace

  9. #29
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    ideetje

    Niets zo leerzaam als je verdiepen in muziek waar je normaal niet naar zou luisteren of die je nooit zelf zou spelen. Tuurlijk, je hebt meer plezier in het spelen van muziek die je te gek vindt, maar leerzaam is het absoluut! Ik zou zeggen: heroverweeg het nog even.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    297

    Standaard

    ik moet zometeen even die mensen van m'n gitaar vereniging bellen over hoe en wat ze willen spelen, want ze zeggen eigentijds en zal ons zeker aanspreken.... maar dat vind ik wel erg breed dus daar informeer ik zeker even naar.
    I Come In Peace

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top