Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 896 van 904 EersteEerste ... 396796846886894895896897898 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.951 t/m 8.960 van 9036
  1. #8951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    Dank voor je reactie Dirk-Hendrik.
    kreeg dat idee later, toen ik je reactie nog eens weer las.
    klopt dat er verkapte oneerlijke concurrentie is in die wereld, maar ook bij diverse soorten van vrijwilligerswerk in de zorg die ik zelf tegen kom.
    Welk vrijwilligereswerk in de zorg bedoel je? Toch niet toevallig dat vrijwilligerswerk waarbij je verplicht x uren vrijwilligerswerk moet doen om je uitkering te behouden? Waarna vervolgens de zorgistelling z'n model daarop gaat bouwen en onder elke prijs kan gaan zitten? Waarna onze overheid weer naar die zorginstelling kijkt en stelt "dat zij laten zien dat het dus goedkoper kan" en die laagste prijs als "marktconform" neerzet??

    Tsja, van dat soort kortzichtige voorbeelden ken ik er legio...
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  2. #8952
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Welk vrijwilligereswerk in de zorg bedoel je? Toch niet toevallig dat vrijwilligerswerk waarbij je verplicht x uren vrijwilligerswerk moet doen om je uitkering te behouden? Waarna vervolgens de zorgistelling z'n model daarop gaat bouwen en onder elke prijs kan gaan zitten? Waarna onze overheid weer naar die zorginstelling kijkt en stelt "dat zij laten zien dat het dus goedkoper kan" en die laagste prijs als "marktconform" neerzet??

    Tsja, van dat soort kortzichtige voorbeelden ken ik er legio...
    de koffietafel in een zorgcentrum voor ouderen waar ze samen een bakje kunnen doen, die niet doorgaat als er geen vrijwilligers is.
    diezelfde mensen en die uit de gehandicaptenzorg die de deur niet uitkomen omdat personeel al geen tijd genoeg heeft voor de basiszorg. geen vrijwilligers geen frisse neus.
    etc. etc

    Zorg hoeft niet duur te zijn, kunnen veel meer mensen een bestaan in opbouwen, veel meer mensen aan het bed.
    maar waar je allemaal aan moet voldoen qua opleiding is bij veel functies gewoon overkill met betreffende beloning.

  3. #8953
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.330

    Standaard

    Stunning koopje, notabene in mijn woonplaats.
    Je moet er into zijn, 't verkoopt niet zo gemakkelijk maar nieuwwaarde van deze gitaren was boven de 2k geloof dat sommige uit de reeks zelfs richting 3 neigden.

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr

  4. #8954
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Misschien iets voor Little Jay?😉
    Mooie jazzbak👍

  5. #8955
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    https://link.marktplaats.nl/m1395483090

    Scherpe vraagprijs toch?

    ….aaaaand it's gone. Fender MZ Strat voor 280 euries. Beetje spijt dat ik er niet gewoon zelf op ben gedoken.
    Laatst gewijzigd door twoerd; 4 april 2019 om 17:54

  6. #8956
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.330

    Standaard

    Zag 'm gisteren nog.
    Nog ff over geboomd, want is in mijn woonplaats.
    Maarrrrr.... geen ruimte voor.... en ik heb ook niets met Strats ook, en om het nu voor het voordeel te doen..?
    Dus maar laten staan.
    Ik vond de suggestie tegen de verwarming ook weinig geruststellend..

  7. #8957
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Zag 'm gisteren nog.
    Nog ff over geboomd, want is in mijn woonplaats.
    Maarrrrr.... geen ruimte voor.... en ik heb ook niets met Strats ook, en om het nu voor het voordeel te doen..?
    Dus maar laten staan.
    Ik vond de suggestie tegen de verwarming ook weinig geruststellend..
    Zo zit er ook in. Net zoiets als pindakaas in de aanbieding kopen, terwijl je die smurrie niet te vreten vindt.
    Vroegah kocht ik ook wel eens impulsief een gitaar omdat het een aanlokkelijk aanbod was. Maar te vaak bleven die impulsaankopen aan de muur hangen, dus de hele santenkraam verkocht en mijn players gehouden.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #8958
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Een Fender stratocaster is wel een gitaar die ik nog niet heb, en wel zou willen. En een Mexicaan zou voor mij goed zat zijn. Maar ik ga er de komende weken niet voor naar Den Bosch, agenda is al te vol. En ga hem niet blind kopen. Straks is hij zo krom als een hoepel ofzo.

  9. #8959
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Maar ik ga er de komende weken niet voor naar Den Bosch, agenda is al te vol.
    Haha....Ik denk dat het tijd is voor een topic waarin we allemaal kunnen schrijven wat we níet gaan kopen!

  10. #8960
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Goed idee. Dan heb ik nog wel een lijstje gitaar zooi waar ik nog niet dood mee gevonden wil worden 😂

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top