Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 893 van 904 EersteEerste ... 393793843883891892893894895903 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.921 t/m 8.930 van 9036
  1. #8921
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Niet veel voor een 'nieuwe' Fender CS lijkt me.
    Voor zo ver ik zie mist het dopje op de switch en voor de rest verliest ie z'n waarde niet bij het eerste krasje...

    https://www.bax-shop.nl/b-stock-aanb...ductinformatie

  2. #8922
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Product heeft krassen. Beste Bax heren en dames : het is een relic !!! Of zouden alle gitaren getaxeerd worden door iemand van de DJ afdeling 😂😂. Dan zijn er misschien nog wel zaakjes te doen !!

    Dopje zit misschien gewoon in koffer. Dat wordt vaak niet gemonteerd om verlies te vermijden.

  3. #8923
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    En weg! Iemand van hier toevallig?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #8924

    Standaard

    effe een tip, in de kringloop in leeuwarden (estafette) staat momenteel een 70's ibanez sunburst strat met spaghetti logo in de veiling afdeling, hoogste bieder is nu 75 euro, de veiling loopt af volgende week zaterdag als ik me niet vergis, ik heb de gitaar toevallig beet gehad hij was bezig de boel daar neer te zetten toen ik er was een paar weken geleden, ding is amper bespeeld, rechte hals, perfecte frets en maple fretboard, dit is een gevalletje gekocht, geprobeerd en op zolder geschoven en nu moest hij maar weg.
    het is dat mijn financiën niet al te best zijn anders bood ik er zelf op, het verbaast mij al dat er nog niet meer op is geboden.

  5. #8925
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    effe een tip, in de kringloop in leeuwarden (estafette) staat momenteel een 70's ibanez sunburst strat met spaghetti logo in de veiling afdeling, hoogste bieder is nu 75 euro, de veiling loopt af volgende week zaterdag als ik me niet vergis, ik heb de gitaar toevallig beet gehad hij was bezig de boel daar neer te zetten toen ik er was een paar weken geleden, ding is amper bespeeld, rechte hals, perfecte frets en maple fretboard, dit is een gevalletje gekocht, geprobeerd en op zolder geschoven en nu moest hij maar weg.
    het is dat mijn financiën niet al te best zijn anders bood ik er zelf op, het verbaast mij al dat er nog niet meer op is geboden.
    Kan dat online?

  6. #8926
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    163

    Standaard

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr

    PRS custom 24 voor 1195. Wie in de buurt van Haarlem woont...

  7. #8927
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Even een losse flodder; zijn de prijzen in de history van Reverb realistisch voor de Nederlandse markt, of zijn dat vooral Amerikaanse prijzen omgerekend maar euro’s en liggen de prijzen in Nederland wat hoger?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #8928
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    In mijn ervaring zitten we in NL juist eerder iets lager. Maar misschien handel ik relatief goedkoop, in tweedehandsjes via MP.

  9. #8929
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    In mijn ervaring zitten we in NL juist eerder iets lager. Maar misschien handel ik relatief goedkoop, in tweedehandsjes via MP.
    Ligt er maar net aan in wat. In Nederland zijn silverface en vintage blackface Fender amps toch echt een klap duurder 2e hands dan in de US... veel meer aanbod daar.
    Maar een 2e hands Diezel of Engl bijv... hier meestal stukken goedkoper.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  10. #8930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    effe een tip, in de kringloop in leeuwarden (estafette) staat momenteel een 70's ibanez sunburst strat met spaghetti logo in de veiling afdeling,
    Braak. Ronduit Braak.

    Kringlopen zitten bijna zonder uitzondering tegen zwaar gereduceerde tarieven in "leegstaande" panden en voeren daar een zgn sociale rol uit. Iets met "mensen met een afstand" tot de arbeidsmarkt en iets met "het helpen van armlastige mensen" enzo. Vanuit dat perspectief brengen mensen er ook gratis overtollige zaken naar toe of laten na het "overlijden van moeder" het huurhuis leegruimen.

    En worden intussen bijna elke dag gehaaider in commerciele activeiteiten en het gebruik van Google om maar absoluut niets tegen minder dan net-niet-de-hoofdprijs weg te zetten. Want stel je toch voor dat iemand per ongeluk eens een mazzeltje heeft.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top