Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 890 van 904 EersteEerste ... 390790840880888889890891892900 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.891 t/m 8.900 van 9036
  1. #8891

    Standaard

    Heb nog zo'n Yamaha aan de muur hangen, batterijenvreter en getordeerde hals.., het kan niet altijd meezitten :P

  2. #8892
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Ik heb een Yamaha tele gehad, eigenlijk spijt dat ik die ooit heb verkocht. Super fijn spelende gitaar, klonk goed, prima afgesteld. Maar blijkbaar bedacht dat ik geen Yamaha in mijn collectie moest hebben...
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #8893

    Standaard

    Tijd geleden een Yamaha Pacifica 412v gehad, prima gitaren maar op de een of andere manier deed het me weinig... steriel, zakelijk, zoiets? Had er geen klik mee. Misschien zou ik er nu anders over denken hoor, maar ach...

    Neemt niet weg dat ze gewoon heel goed zijn en spelen, veel waar voor je geld.

  4. #8894
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Geen geld voor ES-335. Als ik nog in de markt was geweest voor 1 was dit wel een kanshebber geweest.
    Het is overigens wel een semihollow zonder f-gaten ben ik achter gekomen na wat research.
    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...sPage=lr&pos=4
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  5. #8895
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Volgens mij zijn dat geen Dirty Fingers.

  6. #8896
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Volgens mij zijn dat geen Dirty Fingers.
    Volgens mij ook niet, eerder iets van OBL/Bill Lawrence oid
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  7. #8897
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.329

    Standaard

    Hmm... dat is alleen maar een pluspunt eigenlijk.
    Lijkt me inderdaad een goede deal.

  8. #8898
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Geen geld voor ES-335. Als ik nog in de markt was geweest voor 1 was dit wel een kanshebber geweest.
    Het is overigens wel een semihollow zonder f-gaten ben ik achter gekomen na wat research.
    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...sPage=lr&pos=4
    Deze klinken waanzinnig goed!

  9. #8899
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Aan de vorm te zien zijn het Joe Barden pickups.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #8900
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Volgens mij is het ook geen 335-S, want dat waren, als mijn geheugen me niet in de steek laat, hele andere gitaren, die alleen voor een blind paard iets weg hadden van een normale 335. De 335-S had een veel kleinere body en ze waren inderdaad massief. Nu beweert de verkoper dat zijn gitaar ook massief is, maar dat lijkt me sterk. Dan zou het wel een heel zwaar gitaartje zijn. De gitaar heeft idd geen f-gaten, maar ik mag toch aannemen dat het hier gewoon om een semi-hollow gaat. Zou het een goedkoop BB King-achtig ding zijn wellicht? Jaartal 1991. Volgens mij had een vriend van mij ook zo'n ding, zonder bindings op de hals. Maar díe had dan weer niet dezelfde elementen. Hier moet toch uit te komen zijn?
    Overigens denk ik dat die €1200,- een heel normale prijs is voor deze gitaar. Ik zou het er best op kunnen. Leuk als backup voor mijn 347. En dan lekker een beetje gaan modden. Eerst morgen maar even €2.375.000,- van iemand zien te krijgen. Omdat ik zo'n aardige kerel ben.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top