Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 881 van 904 EersteEerste ... 381781831871879880881882883891 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.801 t/m 8.810 van 9036
  1. #8801
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.205

    Standaard

    Die man gaat waarschijnlijk een Kemper kopen

  2. #8802
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Nee natuurlijk niet de Fractal II en een Ibanez Prestige of J-Craft. Een verstandig man

  3. #8803
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Of natuurlijk gewoon met buizen en 4x12's en zo, zoals het ooit bedoeld is

    Maar serieus, ik vraag het me vaak af als bv Kempers tweedehands te koop staan...waar stappen die mensen dan naar over?

  4. #8804
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Of natuurlijk gewoon met buizen en 4x12's en zo, zoals het ooit bedoeld is

    Maar serieus, ik vraag het me vaak af als bv Kempers tweedehands te koop staan...waar stappen die mensen dan naar over?
    Tja... dat zal per persoon verschillen. Maar voor álle gear geldt dat de ene het te gek vind en de ander het niks vindt. Als er een aantal Kempers (of Axe FX etc.) op MP staan roept het buizenkamp "zie je wel, is niks, die dingen staan zo weer op MP".
    Maargoed, als het feit dat iets op MP staat impliciet betekent dat het 'niks is', typ dan meer eens Marshall, Fender, Engl, Mesa, Stratocaster, Les Paul, Telecaster, PRS, Ibanez etc. in. Allemaal troep

  5. #8805
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Dat sowieso. Stagg zie ik tweedehands niet veel, dus dat is top.

    Maar toch, als Kemper eigenlijk alles kan profilen, dan zal iemand het niet weg doen omdat de sound niet (meer) bevalt.

  6. #8806
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Maar toch, als Kemper eigenlijk alles kan profilen, dan zal iemand het niet weg doen omdat de sound niet (meer) bevalt.
    Jawel. Het is altijd een benadering van de sound van een versterker. En vaak werkt 1 versterker met 1 sound beter dan een apparaat met duizenden mogelijkheden.

  7. #8807
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Eens, maar dat betekent dus dat er wel degelijk een verschil is tussen Kemper en het origineel (wat in ieder geval door speakercabinetten zo is, is mijn ervaring), ondanks dat vele pro's anders beweren.

  8. #8808
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard


  9. #8809
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Eens, maar dat betekent dus dat er wel degelijk een verschil is tussen Kemper en het origineel (wat in ieder geval door speakercabinetten zo is, is mijn ervaring), ondanks dat vele pro's anders beweren.
    Dat is mijn grootste bezwaar tegen modeling: geen "resonantie" van een echte speaker; vaak zelfs echt gortdroog en veel te direct.

  10. #8810
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Precies dat. Een kast en speaker klinkt levendiger dan zelfs de veel bejubelde Kemper.
    Heb gitaristen van professionele coverbands gehoord die gewoon niet mooi klonken live met zo'n Kemper. Ondanks allerlei professionele profile packs.
    En kan me voorstellen dat veel gitaristen eenvoud willen. Dus amp, 2 kanalen en een paar effecten. Begrijpelijk.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top