Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 841 van 904 EersteEerste ... 341741791831839840841842843851891 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.401 t/m 8.410 van 9036
  1. #8401
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    telecaster bouwpakketje had ik wel leuk gevonden voor deze zomer. jammer genoeg woon ik er niet in de buurt...

  2. #8402
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    http://www.2dehands.be/muziek/muziek...298885180.html

    Nette prijs als hij in goede staat is.

    MS

  3. #8403
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    voor de noorderlingen, de kringloop in gorredijk heeft de complete inboedel van het gitaar atelier uit wolvega in de verkoop, van alles dus,
    nog lang niet alles ligt in de winkel en ze weten zelf amper wat ze hebben, er lag in ieder geval een bc rich bich masterpiece voor 175 euro plus nog een paar andere koreaanse bc riches voor rond die prijs ( nieuwe gitaren!), koffers voor 20 euro, gigbags vanaf 5 euro, setje drumstokjes 2,50, banjo vellen en drumvellen vanaf2,50 per stuk allemaal remus vellen, fastfret 1,50 ( paar flesjes mee genomen.) telecaster bouwpakketje nieuw 50 euro, floyd rose strat 250,- lelijk ding met die kop maar wel goed.
    ook p.a spul, nieuwe EL34 buizen van marshall voor 20 euro per stuk.
    kabels, onderdelen, snaren etc moeten allemaal de winkel nog in.
    dus jasper sla je slag!! jij woont er dichtbij .
    ik hou in ieder geval het pad warm daar de komende tijd.
    Ook voor mij nog net niet op de route...
    Als jij nog een leuke gitaarkoffer kan fixen of gigbag hou ik me aanbevolen. Goed excuus om de afslag Grou te pakken.

  4. #8404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    potjandorie en dan hebben ze ook nog geen website..... die kringloop gorredijk..... Friese GNforumleden....doe eens sportief; koop de hele zooi tegen een mooie lump sum van ze op en verkoop het met een pietsie winst voor de moeite hier op GN-net danwel over een paar maanden in Veenendaal ( nieuwe locatie !) ....... aan ons, jullie grote gitaarvrienden.....
    op vintage veenendaal staan met drumvellen jij bent lekker , als ik geld als water had dan had ik alles gewoon gekocht, maar goed de soos wil mij niet meer geven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Ook voor mij nog net niet op de route...
    Als jij nog een leuke gitaarkoffer kan fixen of gigbag hou ik me aanbevolen. Goed excuus om de afslag Grou te pakken.
    misschien dat ik er morgen weer kijk als ik uit meppel en hoogeveen weg kom (kinderrommelmarkten) , maar waren volgens mij vooral koffers voor akoestische gitaren.

  5. #8405
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    754

    Standaard

    Ik had een leuke artec distortion en een marshall vlve ooo66 preamp buis voor drie tientjes.
    Niet écht kringloopprijzen maar ben er blij mee.

    Vond het wel grappig dat het vanmorgen om half 11 al best druk was zonder dat er,voor zover ik weet,reclame voor is gemaakt.
    Tele bouwpakket zag ik ook maar vond het niet de moeite waard.
    Is dat wat,fast fret?Heb het al zo vaak zien staan maar me altijd netjes ingehouden(alleen die naam al)maar voo 1,50...
    Er waren in wolvega altijd wat leuke gitaren van music man en italia maar ik denk dat die al weg zijn,evenals de marshall tops.
    Vrouw achter de toonbank zei dat er nog veel ingepakte dozen staan die nog geprijsd moeten worden maar dat dat allemaal verhuisdozen zijn.Geen grote items meer dus.
    Ik herinner me uit wolvega vooral baspedalen.basschorus,basswah etc.

  6. #8406
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Ben er even geweest. Vind zo'n BC rich Bich een tof model maar ik zit nog wat te twijfelen. Vind hem in het echt niet zo mooi als op de fotos op google en hij was niet echt in nieuwstaat meer (flinke buts voor op de body).

    Die tele bouwpakket heb ik trouwens niet gezien. Die zal wel al weg zijn haha. Marshall buisjes zijn me ook niet opgevallen.
    Was die Floyd Rose strat niet 350eu? Grappig ding met waarschijnlijk een goede trem maar wat een lelijke headstock (en zijn die speedloader snaren wel wat verkrijgbaar?).

  7. #8407
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    754

    Standaard

    Tele pakketje lag om de hoek,in het "hifi"gedeelte.Stonden ook nog een paar koffers die er wel goed uitzagen.
    Buisjes van marshall waren voornamelijk el 84`s voor 12 euro het stuk en de eerder genoemde el34`s.
    Ik had de enige ecc 83 maar daarvan zullen er ongetwijfeld meer te voorschijn komen.

  8. #8408
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    voor de noorderlingen, de kringloop in gorredijk heeft de complete inboedel van het gitaar atelier uit wolvega in de verkoop, van alles dus,
    Wil even Wietse in het zonnetje zetten.
    in deze tijden van het grote graaien en egoïsme is het gewoon hartverwarmend dat er nog steeds mensen zijn die iets leuks met anderen willen delen in plaats alles voor zichzelf bij elkaar te harken.

    ben vanmorgen ook even geweest, wat goedkope snaren, een behringer V tone pedaal en wat gitaar pluggen gevonden.
    stond interessant spul. o.a een soort van opname desktop van roland geloof ik met ingebouwde cdbrander als mini home studio.
    digitech vocalist, maar ook mensen die het onderste uit de kan wilde hebben m.b.t de gitaren. maar gelukkig hield het personeel de poot stijf

    Wietse, bedankt!!!!!

  9. #8409

    Standaard

    geen dank, had ik geld als water gehad had ik vorige week gelijk alles gekocht .
    ik had vandaag mazzel dat ze er iets bij hadden gezet wat er maandag toen ik er eerder was nog niet lag score vandaag 3 ashdown baseffect pedalen voor 25 euro per stuk, dualband compressor, sub octaver plus en een chorus plus.
    maandag had ik ook al ingekocht, 2 nieuwe gitaarsnoeren van VOX van 5 meter class a 10 euro per stuk, wat footswitches voor versterkers randall, peavey en universeel, randall is wel om te bouwen natuurlijk voor 1 en 5 euro per stuk kon ik ze niet laten liggen en ook wat snaren 1 euro per setje helaas alleen voor electrische gitaar terwijl ik nu net een paar setjes western nodig heb, zal je altijd zien.
    ik wou vandaag een deal maken voor alle snaren in één keer ca 130 pakjes maar toen zag ik die pedalen en dan moet je keuzes maken.
    beide leuke handel dus dat scheelt.
    jammer dat het geen snelle handel is op een rommelmarkt, moet dus wachten op gitaarbeurzen.

  10. #8410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    geen dank, had ik geld als water gehad had ik vorige week gelijk alles gekocht .
    ik had vandaag mazzel dat ze er iets bij hadden gezet wat er maandag toen ik er eerder was nog niet lag score vandaag 3 ashdown baseffect pedalen voor 25 euro per stuk, dualband compressor, sub octaver plus en een chorus plus.
    Gloeiende!
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top