Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 52 van 904 EersteEerste ... 242505152535462102152552 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 511 t/m 520 van 9036
  1. #511
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Dit is geen spam, ik verdien er natuurlijk geen hol aan, maar toch wil ik deze onder de aandacht brengen.
    Ehm, is hij 2e hands? En waar staat de advertentie?

  2. #512
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Ehm, is hij 2e hands? En waar staat de advertentie?
    hij is niet 2ehands, geen ad. ik heb 't via de bouwer te horen gekregen. maar een topic zelf openen geeft teveel de insinuatie van spam.

  3. #513
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    796

    Standaard

    kan zijn dat ik het verkeerd begrijp, maar als ik het goed begrijp is het dus spam als hij zelf zo'n topic opent, maar als iemand anders het voor hem doet niet?

  4. #514
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Wat een gedrocht! Net zo'n Siamese tweeling die op een hele vreemde plaats vergroeid zijn/is...
    Geen schoonheid, maar wel gebouwd door iemand die er over na heeft gedacht.
    Hoewel ik graag wil geloven dat de bouw hiervan, zeker als hij het heeft LATEN doen, een behoorlijke som geld heeft gekost, vind ik 1200 euro toch echt een beetje aan de hoge kant, voor een gitaar dat door de meeste gitaristen waarschijnlijk gezien zal worden als 'iets geinigs voor erbij'.

    De weinige gitaristen die voor de bijl gaan en GASsen op een dubbelnek, zoeken eerst een goedkoper alternatief (Danelectro - tweedehands Japanners) en de enkeling onder hen die daarna serieus een kwalitatief hoogwaardige dubbelaar overwegen, kiezen vrijwel altijd voor de beroemde Gibson, een vintage Fender XII, misschien een Rickenbacker, of ze gaan met hun eigen ideeën naar een erkende gitaarbouwer.

    Ik geloof niet dat de verkoper van deze gitaar, ongeacht de kwaliteit, 1200 euro zal vangen hiervoor...
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #515
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door levi Bekijk bericht
    niemand heeft te zeiken dat hij hier een gitaar zit te verkopen.
    En op mij gaan jullie allemaal zeiken jah hoor tis goed met jullie!
    Hij staat er pas een paar minuten op, je moet mensen wel de gelegenheid geven om te reageren eh...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Dit is geen spam, ik verdien er natuurlijk geen hol aan, maar toch wil ik deze onder de aandacht brengen.

    een 8 snarige gitaar, custom build. mahonie body, multi lam hals, maple top. olie+wax stain. customwound pickups. slanted fretboard.

    voor prijs: PM me maar.
    In snap dat die pickups scheef komen ter compensatie voor het 'scheve' fretboard en brug, maar ik vind het eigenlijk geen gezicht. Zal verder wel een topinstrument zijn/worden.

  6. #516
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim.. Bekijk bericht
    kan zijn dat ik het verkeerd begrijp, maar als ik het goed begrijp is het dus spam als hij zelf zo'n topic opent, maar als iemand anders het voor hem doet niet?
    Dat is wel het idee achter deze thread. Iedereen post hier namelijk andermans 'advertenties'. Wat bij Orpheo op het randje is, is het feit dat hij de 'verkoper' 'kent'.

  7. #517
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Dat is wel het idee achter deze thread. Iedereen post hier namelijk andermans 'advertenties'. Wat bij Orpheo op het randje is, is het feit dat hij de 'verkoper' 'kent'.
    precies; 'kennen'. ik heb gezien dat degene voor wie de gitaar was, de gitaar eigenlijk walgelijk vond; kleur, vorm, fretboard, pups... Ben zei, ok, ik gooi 'm in de verkoop voor n heel milde prijs, en hij maakt voor die kerel een andere.

    dat van die frets; het geeft een hogere spanning op de lage snaren, dus een strakkere sound.

  8. #518
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    die dubbel neck is gitaar en lapsteel gitaar .daaro mzit die bovenste hals er zo vreemd op. Kun je staan lapsteel spelen. Dacht dat ik Johnny Winter in zijn goede dagen ook wel eens met zo'n ding gezien heb.

    Vind die schenker V ook wel cool
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  9. #519
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Dat is wel het idee achter deze thread. Iedereen post hier namelijk andermans 'advertenties'. Wat bij Orpheo op het randje is, is het feit dat hij de 'verkoper' 'kent'.
    ah op die fiets (om maar even spreekwoordelijk te doen)
    ja dat kan er nog mee door

  10. #520
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Er is al eens een topic over deze, of zo'n zelfde alu tele geweest.

    http://link.marktplaats.nl/231989427

    Blijft een van de mooiste tele's ooit vind ik, helaas heb ik er het geld niet voor over.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top