Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 502 van 904 EersteEerste ... 2402452492500501502503504512552602 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.011 t/m 5.020 van 9036
  1. #5011
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door refused199 Bekijk bericht
    leuk, maar ik zie het voordeel er niet in?
    De meeste studio's kosten nu rond de 700 tot 1000 nieuw. Niks nieuws of bijzonders aan dus..
    Bovendien vind ik hem nog foeilelijk ook, maar dat is een kwestie van smaak.
    De meeste studio's rond deze prijsklasse zijn slechter en komen met een gigbag.
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

  2. #5012
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Dat is toch gewoon een Studio Faded met een enkele laag verf er op? Zal niet "hoogglans" zijn zoals normale studio's.

  3. #5013
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    De meeste studio's rond deze prijsklasse zijn slechter en komen met een gigbag.
    Hoe weet je dat andere studio's rond die prijsklasse slechter zijn?

  4. #5014
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    De meeste studio's rond deze prijsklasse zijn slechter en komen met een gigbag.
    Mag ik hieruit opmaken dat je deze serie al in handen hebt gehad? Overigens zegt dat nog niet veel want met studio's bestellen bij bijvoorbeeld musicstore is het maar afwachten wat je toegestuurd krijgt want daar kunnen grote kwaliteitsverschillen tussen zitten.

    Maargoed, al met al zit het voordeel dus niet in de brol van een gitaar maar in de koffer die je er 'gratis' bij krijgt? ik speel niet op koffers maar op gitaren...
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

  5. #5015
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door refused199 Bekijk bericht
    Mag ik hieruit opmaken dat je deze serie al in handen hebt gehad? Overigens zegt dat nog niet veel want met studio's bestellen bij bijvoorbeeld musicstore is het maar afwachten wat je toegestuurd krijgt want daar kunnen grote kwaliteitsverschillen tussen zitten.

    Maargoed, al met al zit het voordeel dus niet in de brol van een gitaar maar in de koffer die je er 'gratis' bij krijgt? ik speel niet op koffers maar op gitaren...
    Als je gaat giggen koop je uiteindelijk tóch wel een koffer, en een koffer van Gibson kost al gauw 125 euro.

    En ja, ik heb de meeste van de Studio's bespeeld. Ook deze en de faded series. Aangezien ze maar 50 euro verschillen, de body van de Faded ziet er wat goedkoper uit en de gitaar voelt lichter aan, en dus tegelijkertijd ook wat goedkoper. Verder verschillen de pickups (burstbuckers op de Faded, 490R en 498T op de satin ebony). Ook ziet de satin ebony er wat duurder uit en was de klank iéééts beter.

    En natuurlijk, de hardshell case. Voor het prijsverschil van 50 euro is het een goede deal voor mensen die de Faded wouden kopen.

    En hey, ik post het alleen maar. Ook al vinden jullie het geen toevoeging, de wereld vergaat niet.
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

  6. #5016
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Grand Suzuki voor €450
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  7. #5017
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Les Paul Studio Dot, 1999. Niet getipt om de prijs, maar om de rariteit.
    Deze zijn unchambered en wegen (en klinken) dus iets meer.
    Standaard met Grover tuners en marker dots i.p.v. blocks.
    Ja, een Studio, maar net even anders, lekker eigenwijs.
    Dit is de derde in NL voorzover bij mij bekend.
    Serieus gereedschap!
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  8. #5018
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Grand Suzuki voor €450
    Das niet echt een koopje.

    Ik weet nog een hele mooie te liggen, voor zeker de helft van de prijs.
    En die is erg goed, ik heb dat ding namelijk afgesteld en de frets weer ok gemaakt

  9. #5019
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Les Paul Studio Dot, 1999. Niet getipt om de prijs, maar om de rariteit.
    Deze zijn unchambered en wegen (en klinken) dus iets meer.
    Standaard met Grover tuners en marker dots i.p.v. blocks.
    Ja, een Studio, maar net even anders, lekker eigenwijs.
    Dit is de derde in NL voorzover bij mij bekend.
    Serieus gereedschap!
    Ik vind hem niet eens zóo duur
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

  10. #5020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Grand Suzuki voor €450
    voor een bolt on grand suzuki vind ik dat een forse prijs, met een set neck was het wel een realistische prijs geweest. (ook nog wat aan de hoge kant)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top