Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 393 van 904 EersteEerste ... 293343383391392393394395403443493893 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.921 t/m 3.930 van 9036
  1. #3921
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2009
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.166

    Standaard Ehm...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Maar de vraga is nu...mag je hem gaan halen?
    Zonder dollen, ik heb de man vanochtend gebeld en hij heeft een stevige vraagprijs, dus.....even afwachten.
    Er staat echter een aankoop van nog weer een andere Gibson op het programma.....dus deze komt net even ongelegen.
    Jammer dat je in Venlo woont, anders kon je mijn chauffeur zijn,
    want dat autorijden he.....blijft erg rot als je dat nog steeds niet mag.


    Het is wel helemaal mijn ding, ik hou van vintage Gibbies (so does Geert) dus ik hou 'm scherp in de gaten.

    Have a nice day!

  2. #3922
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Zonder dollen, ik heb de man vanochtend gebeld en hij heeft een stevige vraagprijs, dus.....even afwachten.
    Er staat echter een aankoop van nog weer een andere Gibson op het programma.....dus deze komt net even ongelegen.
    Jammer dat je in Venlo woont, anders kon je mijn chauffeur zijn,
    want dat autorijden he.....blijft erg rot als je dat nog steeds niet mag.


    Het is wel helemaal mijn ding, ik hou van vintage Gibbies (so does Geert) dus ik hou 'm scherp in de gaten.

    Have a nice day!
    CS Goldtop?

    Maar dat is idd jammer! Mits ik de auto van mijn pa mocht lenen natuurlijk
    Gibson, what else...?

  3. #3923
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2009
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.166

    Standaard Hahaha....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    CS Goldtop?

    Maar dat is idd jammer! Mits ik de auto van mijn pa mocht lenen natuurlijk
    Neeeejjj het is GEEN CS Goldshop.
    Ik heb het vervoersprobleem nog niet opgelost en vind het ook ongepast om het elke keer op dit forum te melden, dus ik zal er verder niet over uitwijden.
    Mijn ouders wonen aan de andere kant van het land, dus da's ook geen optie helaas.
    Anyhoe....openbaar vervoer is teveel voor mijn huidige conditie, 8 uur in de trein zitten lukt gewoon niet, simpel.

    Maarrrr we zien wel!

    Heb je je Gold Top al een naam gegeven eigenlijk????

  4. #3924
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Zonder dollen, ik heb de man vanochtend gebeld en hij heeft een stevige vraagprijs, dus.....even afwachten.
    Er staat echter een aankoop van nog weer een andere Gibson op het programma.....dus deze komt net even ongelegen.
    Jammer dat je in Venlo woont, anders kon je mijn chauffeur zijn,
    want dat autorijden he.....blijft erg rot als je dat nog steeds niet mag.


    Het is wel helemaal mijn ding, ik hou van vintage Gibbies (so does Geert) dus ik hou 'm scherp in de gaten.

    Have a nice day!
    Ehm nee, maar ik denk wel dat er een chromen/zilveren trussrod opkomt met de naam van mijn vriendin (net zoals bij mijn epi alleen dan van beter kwaliteit).
    Alleen heb ik nog geen chromen/zilveren trussrod kunnen vinden, en ik weet niet of dat deze te graveren is???? Iemand idee???
    Gibson, what else...?

  5. #3925
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Ach, ik gun hem Geert ook wel, die SG zal rond de 1000 euro op moeten brengen......
    Maar absoluut een SG die ik ook dolgraag in de collectie wil hebben, al helemaal omdat er nog een SG ontbreekt
    Duizend euro voor een The SG ?!? Dacht het niet he...
    een gebruikte, maar nette en originele '79er inclusief OHSC doet hooguit zo'n 600 euro.
    Alles daarboven is letterlijk "wat de gek er voor geeft".
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 11 oktober 2010 om 11:48
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  6. #3926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Verhaal plus - Anyhoe.....dit is een weinig interessante SG die je nu ook gewoon nieuw in de winkel of via Ebay kunt scoren!
    Dank voor je reply, dat leek mij dus ook nogal onzin gezien ik deze faded worn cherry inderdaad met een mattere lak had zien staan voor 600 ongeveer nieuw, wie gaat er dan 650 bieden...mocht ie nou voor een minder bedrag weg kunnen gaan lijkt me het nog wel aardig.

  7. #3927
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2009
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.166

    Standaard Middag heer Ton...betreft die SG

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Duizend euro voor een The SG ?!? Dacht het niet he...
    een gebruikte, maar nette en originele '79er inclusief OHSC doet hooguit zo'n 600 euro.
    Alles daarboven is letterlijk "wat de gek er voor geeft".
    Middag Ton!

    Het is wel een walnut-SG uit 1979, dus i.m.o. wel de 500 euro waard die ik de man bood, echter....het verschil met 500 geven en een vraagprijs van 1000 euro...dan ligt de bal bij de verkopert.
    Overigens twijfel ik aan de Grover tuners....ze LIJKEN met origineel, maar zijn niet echt typerend voor de SG's uit die tijd. (Ik denk aan Kluson's)
    Wat vind jij?

  8. #3928
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2009
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.166

    Standaard Precies!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker Bekijk bericht
    Dank voor je reply, dat leek mij dus ook nogal onzin gezien ik deze faded worn cherry inderdaad met een mattere lak had zien staan voor 600 ongeveer nieuw, wie gaat er dan 650 bieden...mocht ie nou voor een minder bedrag weg kunnen gaan lijkt me het nog wel aardig.
    Precies wat ik denk.
    Het is niet een bijzonder exemplaar, ik zou zeggen, koop hem nieuw voor minder of hetzelfde geld!
    Succes!

  9. #3929
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Middag Ton!

    Het is wel een walnut-SG uit 1979, dus i.m.o. wel de 500 euro waard die ik de man bood, echter....het verschil met 500 geven en een vraagprijs van 1000 euro...dan ligt de bal bij de verkopert.
    Overigens twijfel ik aan de Grover tuners....ze LIJKEN met origineel, maar zijn niet echt typerend voor de SG's uit die tijd. (Ik denk aan Kluson's)
    Wat vind jij?
    Echte The's zijn altijd walnut... ja je hebt ze ook van ander hout maar ik ben een purist.
    Die Grover tuners zijn wel degelijk origineel, zitten ook op m'n The Paul. Beter dan Kluson's.
    Deze The SG is niets mis mee, is een eerlijke gitaar zoals-ie moet zijn, en 500 is een mooi bod
    maar ik begrijp de ambitie van de verkoper om er nog iets meer uit te willen halen.
    Het is dat ik niets met SG's heb, maar anders... zou dit 'm worden.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  10. #3930
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2009
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.166

    Standaard "The" SG is dus Walnut.....aha, weer wat geleerd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Echte The's zijn altijd walnut... ja je hebt ze ook van ander hout maar ik ben een purist.
    Die Grover tuners zijn wel degelijk origineel, zitten ook op m'n The Paul. Beter dan Kluson's.
    Deze The SG is niets mis mee, is een eerlijke gitaar zoals-ie moet zijn, en 500 is een mooi bod
    maar ik begrijp de ambitie van de verkoper om er nog iets meer uit te willen halen.
    Het is dat ik niets met SG's heb, maar anders... zou dit 'm worden.
    Dank je Ton, ik had ietsjes mijn twijfels over de Grover tuners al zien ze (ook op de headstock achterop zie ik geen boorgaten oid) er verder wel authentiek uit.
    Tja de SG. Ik begin 'm steeds leuker te vinden, maar tjeemig de peemig, ik heb mijn zinnen allereerst op een andere gezet....dat weet je inmiddels.
    Maar als ik er tegenaan loop voor de juiste prijs is het toch wel zo'n vintage SG die mij wat doet....

    groeten!
    Fisherman

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top