Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 904 EersteEerste ... 1220212223243272122522 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 9036
  1. #211
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2008
    Locatie
    Tubbergen
    Berichten
    363

    Standaard

    Nee, eerder afzetterij..

  2. #212

    Standaard

    ik heb er niet echt een idee van, maar 350 voor een fender leek mij weinig

  3. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buster Bekijk bericht
    ik heb er niet echt een idee van, maar 350 voor een fender leek mij weinig
    ik vond dat eigenlijk ook. kost zoiets niet rond de 700-800 euro nieuw in de winkel?

  4. #214
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Die zijn 450 ofzo nieuw. Is geen USA heh!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #215
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.365

    Standaard

    Ik vind het altijd zo moeilijk bij Fenders om de waarde in te schatten, vriend van mij heeft een Fender van 1200 euro, maar wat mij betreft ziet hij er net zo uit als eentje van, laten we zeggen 800 euro.

  6. #216
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesz Bekijk bericht
    Er staat in DEN HAAG ook een westone te koop, een duurdere set neck versie van de..god hoe heet dat ding, naja het is iig GEEN spectrum. gelijmde hals, 2 hummies, het staat gespeld als WETSTONE ofzo, iig als je in de buurt bent

    KOPPEEEUH!!

    edit: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...lW7&fs=1#photo

    totaal niet mijn kleur,smaak.

    maar ik denk dat de metalaars hier zich geen buil over kunnen vallen.

    edit:: WESTONE PRESTIGE! parade paardje van westone toendertijd!
    Thx voor de tip heb de gitaar gekocht, moet nog wel redelijk wat poets en licht herstelwerk doen maar heb dan een zeer fijne gitaar voor weinig knaken.

    Hugo
    N O U K Ξ D


    WWW.NOUKED.COM

  7. #217
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundermane Bekijk bericht
    Ik vind het altijd zo moeilijk bij Fenders om de waarde in te schatten, vriend van mij heeft een Fender van 1200 euro, maar wat mij betreft ziet hij er net zo uit als eentje van, laten we zeggen 800 euro.
    Als je gewoon snapt hoe het zit (qua bouwland, type enz) is het makkelijk. Maar de Fender van 1200 kan dezelfde zijn als die van 800 1200 is dan een dure nieuwe Am standard en de 800 een gangbare 2dehands Am std.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  8. #218
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Als je gewoon snapt hoe het zit (qua bouwland, type enz) is het makkelijk. Maar de Fender van 1200 kan dezelfde zijn als die van 800 1200 is dan een dure nieuwe Am standard en de 800 een gangbare 2dehands Am std.
    Was volgens mij nieuwprijs inderdaad. Het was wel een mexicaan geloof ik.
    Maarja word er dan niet gewoon ook gemierenneukt op pickups of weet ik veel wat? Ik heb dan totaal geen verstand van Fenders, maar ik kan moeilijk onderscheid maken tussen dure en goedkope Fenders. Ik kan nergens de kwaliteiten uit op maken, want de pickups zien er vaak toch gewoon vergelijkbaar uit.
    Je hebt bvb bij Ibanez er gewoon opstaan dat het een RG7321 is bvb, of bij LTD/ESP een M1000. (Daarnaast zijn de goedkopere en luxure versies bij die merken veel makkelijker uit elkaar te houden).
    En ik zelf ben erg picky op wat een gitaar nou allemaal precies heeft, minder op uiterlijk eigenlijk.

  9. #219
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Die zijn 450 ofzo nieuw. Is geen USA heh!
    Volgens mij kost een nieuwe rond de €600,- in Nederland.
    In de UK kun je hem voor rond de €425,- kopen.
    €350 lijkt me wel een redelijke (vraag)prijs.
    Als je nog kunt zakken naar €300,- heb je denk ik een leuke gitaar voor weinig.

  10. #220
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundermane Bekijk bericht
    Was volgens mij nieuwprijs inderdaad. Het was wel een mexicaan geloof ik.
    Maarja word er dan niet gewoon ook gemierenneukt op pickups of weet ik veel wat? Ik heb dan totaal geen verstand van Fenders, maar ik kan moeilijk onderscheid maken tussen dure en goedkope Fenders. Ik kan nergens de kwaliteiten uit op maken, want de pickups zien er vaak toch gewoon vergelijkbaar uit.
    Je hebt bvb bij Ibanez er gewoon opstaan dat het een RG7321 is bvb, of bij LTD/ESP een M1000. (Daarnaast zijn de goedkopere en luxure versies bij die merken veel makkelijker uit elkaar te houden).
    En ik zelf ben erg picky op wat een gitaar nou allemaal precies heeft, minder op uiterlijk eigenlijk.
    Dat was een dure gitaar dan! Kan een Deluxe zijn. Die zijn inderdaad duurder. Tsjah bij Fender staat het er in principe ook gewoon op. Je kunt zien of het een Mex, USA of Koreaan is. Verder kun je aan de details zoals brug, tuners, logo enzo zien of het een standard, reissue, deluxe of ander ding is. Maarja daar moet je je gewoon in verdiepen.

    @ H Huisjes: 600 eu voor een Mex? Lijkt me niet. Ik kan me herrinneren dat een maat van mij een jaar of 4 geleden 450 ofzo voor zijn std betaalde. 600 zijn de reissues.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top