Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 902 van 904 EersteEerste ... 402802852892900901902903904 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.011 t/m 9.020 van 9036
  1. #9011
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Ah ok. Ik ben sowieso wel benieuwd wat nou echt het custom shop verschil is met bijvoorbeeld een AVRI. Moet dat eens gaan testen.
    Ik vraag me al heel lang hetzelfde af. Was ook jaren op zoek naar een oude AVRI (jaren 80), 2x net te laat geweest, uiteindelijk een betaalbare customshop tegengekomen en die mee naar huis genomen. Hoop nog altijd zo'n oude avri te vinden.

  2. #9012
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Cool. Ik ga binnenkort eens met mijn avri 65'er naar een winkel waar ze wat custom shops hebben hangen. Ben benieuwd. Scheelt wel echt pokke veel geld. Lijkt me tof zo'n cs strat, maar aan de andere kant moet je er wel echt goed op letten als je buitenhuis ermee gaat.

  3. #9013
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Heb er een week of 2 geleden op gespeeld toen hij nog bij iemand anders voor een lagere prijs te koop stond. Prima ding, niet heel bijzonder, ziet er wel leuk uit.
    Dus verkocht voor een lage prijs een binnen twee weken weer te koop?

  4. #9014
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Dus verkocht voor een lage prijs een binnen twee weken weer te koop?
    Ja, triest verhaal.
    Prijs was zeer zeker een koopje te noemen. Gitaar stond te koop 10km van waar ik woon, ik was oprecht geïnteresseerd in de gitaar. Heb er op gespeeld, de hals was te dik voor mijn smaak, ik had mijn eigen CS strat mee en die vond ik ook een tikkeltje beter klinken. Dus ik vroeg, mag ik er nog 1 dag over na denken want de hals, ik weet het zo nog niet, maar verder wel een cool ding. Uiteindelijk besloten de gitaar niet te kopen vanwege te dikke hals, en ook zeer zeer zeker met de gedachte iemand anders er blij mee te maken. Heb nog overwogen om hem zelf te kopen om door te verkopen maar zo'n persoon ben ik niet. Heb al te veel coole gitaren aan mijn neus voorbij zien gaan en kort erna voor meer aangeboden zien worden, dat is mijn ogen niet waar zulke instrumenten voor gemaakt worden. Hoe dan ook, de ochtend er na was er een ander gekomen en verkocht. Exact 1 week later staat ie weer te koop, keurig gepoetst, betere fotos, duidelijkere beschrijving, op dezelfde website waar hij eerst te koop stond. Geen enkele vorm van schaamte.

  5. #9015
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Testen en als het even kan vergelijken is het devies. Ik heb eens bij Stujos een hele serie customshoppers achter elkaar geprobeerd. Er zit echt wel verschil in. De een was magistraal, onder andere de Gallagher-copy, de ander deed me weinig.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #9016
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Testen en als het even kan vergelijken is het devies.
    Dat geldt eigenlijk voor elke gitaar hè

  7. #9017
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Dat geldt eigenlijk voor elke gitaar hè
    Yep, maar een Squier miskoop doet net ff wat minder pijn in de portemonnee dan een matige Fender CS.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #9018
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ja, triest verhaal.
    Prijs was zeer zeker een koopje te noemen. Gitaar stond te koop 10km van waar ik woon, ik was oprecht geïnteresseerd in de gitaar. Heb er op gespeeld, de hals was te dik voor mijn smaak, ik had mijn eigen CS strat mee en die vond ik ook een tikkeltje beter klinken. Dus ik vroeg, mag ik er nog 1 dag over na denken want de hals, ik weet het zo nog niet, maar verder wel een cool ding. Uiteindelijk besloten de gitaar niet te kopen vanwege te dikke hals, en ook zeer zeer zeker met de gedachte iemand anders er blij mee te maken. Heb nog overwogen om hem zelf te kopen om door te verkopen maar zo'n persoon ben ik niet. Heb al te veel coole gitaren aan mijn neus voorbij zien gaan en kort erna voor meer aangeboden zien worden, dat is mijn ogen niet waar zulke instrumenten voor gemaakt worden. Hoe dan ook, de ochtend er na was er een ander gekomen en verkocht. Exact 1 week later staat ie weer te koop, keurig gepoetst, betere fotos, duidelijkere beschrijving, op dezelfde website waar hij eerst te koop stond. Geen enkele vorm van schaamte.
    Ah iemand heeft 'm voor de handel gekocht. Tja... zo gaan die dingen.
    Triest of schaamteloos kan je het noemen. Maar als advocaat van de duivel denk ik dan; we hebben het niet over een goedkoop gitaartje. Je mag aannemen dat het de eigenaar bekend was wat hij/zij in huis had en wat de waarde daarvan is. En zo niet had die info kunnen inwinnen.

  9. #9019
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Ik heb daar ook geen moeite mee.
    Je moet er trek in hebben.
    Zelf heb ik dat niet.
    Overigens, harde handel in de onderhandelingen heb ik dan wel weer moeite mee.
    Kopen verkopen niet.
    Maar "cash kom ik 'm nu halen (beneden iemand zijn laagste prijs) & gestalkt blijven worden", dat is er één te ver voor me.
    Maar als iemand een laagste prijs heeft, jij biedt dat, omdat je denkt dat je meer geduld hebt en de boel voor beter kunt verkopen?
    If it makes you happy; doen.

  10. #9020
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Fostex 6301BX actieve speakers goedkoop!

    Die krengen kostten 279 euro p.s. nieuw en hij biedt de set aan vanaf 30 euro.
    Aanrader als 2e afluisterset/monitors voor (home)studio, of om je piano/synth mee te versterken.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top