Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30

Discussie: Buitenkansjes ?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard Buitenkansjes ?

    Mag je je mede-forummers via een topic attent maken op (een) tweedehands buitenkansje(s) (op speurders, marktplaats, kapaza, 2dehands of andere sites), ervanuitgaande dat de aangeprezen goederen niet verkocht worden door de poster ?
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  2. #2
    Toeschouwer
    Geregistreerd
    6 juli 2006
    Locatie
    In m’n vel
    Berichten
    2.659

    Standaard

    Volgens mij is spam spam.
    Of het nou door de poster verkocht wordt of niet.
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Dit lijkt me toch intressant zolang het niet door diegene die het post zelf verkocht wordt.
    Maar waar trek je natuurlijk de grens?
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  4. #4

    Standaard

    Een goeie tip is nooit weg lijkt me.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Het probleem is natuurlijk hoe je zoiets moet verpakken zonder dat je verdacht wordt van spam, want inderdaad, waar is de grens tussen spam en geen spam ?
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  6. #6

    Standaard

    Spam is bedrijfsmatig ongevraagde reclame, met een financieel oogmerk. Een tip op Marktplaats ligt wel effe anders, zolang het je eigen spullen niet zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    op basgitaarforum.nl is er een topicdeeltje dat heet: "gezien op marktplaats", en daar worden alle potentieel interessante advertenties gepost. Het topic blijft zuiver van zichzelf (geen spammers), en is echt wel een gouden tip voor sommigen die al een eeuwigheid op zoek zijn naar iets. (vanmiddag iemand nog aan een rickenbacker 4003 voor 1250€ geholpen door dat topic, door gewoon een MP-advertentie te laten zien)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  8. #8
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Spam is bedrijfsmatig ongevraagde reclame, met een financieel oogmerk. Een tip op Marktplaats ligt wel effe anders, zolang het je eigen spullen niet zijn.
    En zo is het. Sterker nog, als iemand in een topic een gericht advies geeft over iets dat een topic starter zoekt, zelfs al zijn het wel de spullen van de poster zelf maak ik daar geen enkel probleem van. Of iemand moet alleen mar posten met zijn koopwaar, dan wordt het anders.

    Het onterechte geouwehoer over spam moet gewoon echt een keer afgelopen zijn.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  9. #9

    Standaard

    Zonder in de reet te willen kruipen van de mods: Ik ben het met Bert && (Matlab syntax) Mitch eens.

    Ik vind het persoonlijk erg fijn als ik iets zoek, en een mede-forumlid wijst me op een advertentie; prachtig! iedereen wordt er beter van!

    Dat hele spam gebeuren is inderdaad wat overtrokken, alhoewel het natuurlijk nog wel eens voorkomt dat een forumlid ongevraagd z'n waar te koop aanbiedt. Een echt zakelijke spam-boodschap kan ik me alleen wat herinneren van de bots, niet iets van forumleden..

  10. #10
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Ik heb er totaal geen problemen mee. Sterker nog; het geopende topic in 'Elektrische gitaren' vind ik een prima idee.
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top