Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 27 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 266
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht
    @ DATA:

    Ik vraag me af, zou je er gigs mee kunnen spelen? Gaat ie nog een beetje hard?

    Hee Nils,

    Ik ga er zondag voor het eerst mee giggen (neem voor de zekerheid wel mijn peavey head mee) Ik verwacht dat ie zich wel staande houdt op het podium. Aangezien wij redelijk zacht spelen en vaak met inear. Ik verwacht met de 4x10 dat ik geen moeite heb om mee te komen. Maar we zullen dus zien.

    Groet
    DaTa

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek!
    Berichten
    357

    Standaard

    Oke ik ben benieuwd! De blackstar ziet er echt verdomd goed uit, en de samples op youtube klinken te gek (voor de kwaliteit). Het enigste waar ik dus benieuwd naar ben is of er beetje volume inzit...

    Aangezien je op de meeste podia je 100 watt buizentop toch niet loeihard kunt zetten, is deze amp misschien wel een relaxte oplossing. Mits er een beetje volume inzit natuurlijk.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht
    Oke ik ben benieuwd! De blackstar ziet er echt verdomd goed uit, en de samples op youtube klinken te gek (voor de kwaliteit). Het enigste waar ik dus benieuwd naar ben is of er beetje volume inzit...

    Aangezien je op de meeste podia je 100 watt buizentop toch niet loeihard kunt zetten, is deze amp misschien wel een relaxte oplossing. Mits er een beetje volume inzit natuurlijk.
    Inderdaad. Daarom heb ik'm ook gekocht omdat mijn overige amps altijd te hard waren voor op het podium. Zelf een 18 watter kon ik niet helemaal optimaal gebruiken.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek!
    Berichten
    357

    Standaard

    Toch maar eens zo'n ding testen ergens ofzo... maar waar? Jij hebt hem van Thomann toch?

  5. #25

    Standaard

    Ik heb ;m inderdaad van Thomann.

    ALs je in de buurt van Groningen woont, mag je 'm natuurlijk ook bij mij thuis komen testen

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Ik ben zeer tevreden over het HT-Dual pedaal en zeker als je 'm direct inplugt voor opnames of repetities. Van de head verwacht ik ook veel en vind het een goede kanshebber voor repetities. Ik gooi 'm regelmatig als overdrive voor een Epiphone Valve jr head over m'n Rivera 212 cab en dan heb je ook echt een te gekke sound.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek!
    Berichten
    357

    Standaard

    Ik zat net wat te brainstormen... Wat wanneer deze amp gewoon superrelaxt is maar het volume net te zacht is.

    Kun je dan bijv. een cleanboost tussen de amp uitput en de speakerkast plaatsen?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht
    Ik zat net wat te brainstormen... Wat wanneer deze amp gewoon superrelaxt is maar het volume net te zacht is.

    Kun je dan bijv. een cleanboost tussen de amp uitput en de speakerkast plaatsen?

    Zal geen nut hebben, je maakt er niet een meer-wattage versterker van namelijk, je geeft alleen de pre-amp meer op z'n donder, wat thuis zal lijken als meer volume, maar op oorlogsvolume ga je alleen iets meer gain krijgen.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek!
    Berichten
    357

    Standaard

    Lees mijn post nog eens ik bedoel na de versterker (tussen de amp en de speaker)

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht
    Lees mijn post nog eens ik bedoel na de versterker (tussen de amp en de speaker)
    Oh, dat is compleet af te raden, de output van je pedaaltje is geen goede match voor je speakerkast en de input van je pedaaltje is geen match voor de output van een gitaarversterker.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top