Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 27 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 266
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd Bekijk bericht
    Maar wel een effects-loop.. Dat heb ik nog niet gezien bij andere kleine kloteampjes.
    precies, dat ivnd ik een hele grote plus!! zie je niet vaak. Kan heel leuk compact setje opleveren met mn G-mjor erbij...
    onboard reverb had ik alleen ook heel leuk gevonden...

    Iemand een idee hoe de switching verloopt? Gewoon via jack-relais neem ik aan?

  2. #12

    Standaard

    Hij is binnen!!!

    Eerste indruk:
    Clean is heerlijk sprankelend en genoeg headroom voor mij. Op standje 5 begint ie lekker tot leven te komen; met mijn FD2 ervoor krijg je een heerlijke crunch. De ISF knop werkt ook erg prettig; van US gevoiced naar UK gevoiced, en dat redelijk smooth zal ik maar zeggen. Ik heb de HT5 nu op een 4x10 aangesloten, maar zal in de toekomst vervangen worden door een 2x12. Het cleane kanaal reageert goed op stompboxes.
    Lead Yup, hij doet precies wat ze zeggen dat hij doet: een vol 100 watt gevoel / dynamiek/ sound op kamerniveau. Het is echt verbazend hoeveel oempf dit ding geeft. Het leadkanaal blijft echter wel gedefinieerd.
    Enige nadeel vind ik toch wel de shared eq, daar moet ik nog wat mee stoeien denk ik. Lead kanaal reageert ietsje minder goed op stompboxes. Klinkt al snel iets te snerperig en hifi, maar dat kan ook aan de 4x10 liggen.
    Hoofdtelefoon/ emulated speaker: Goed, overtuigend genoeg voor opnames en denk ook wel rechtstreeks in FOH. De optie 4x12 is misschien ietsje te bassig, maar daar moet ik misschien nog even wat mee tweaken.
    effectsloop goed, handig dat je 2 verschillende levels hebt 4db en -10db.
    De footswitch doet het prima, maar er zit wel een vervelende soort vertraging in als je schakelt van kanaal en je delay aan hebt via de loop, dan hoor je ineens een soort "slik" in je delay (dat had ik tenminste)

    Conclusie na een uurtje te hebben gespeeld: Geweldig ding. Voor mij is het ideaal om kleine gigs mee te doen, op te nemen en om thuis te freaken.

    Foto's zal ik vanavond posten als ik weer thuis ben. en kijken of ik wat soundjes kan plaatsen

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    gefeliciteerd! veel plezier ervan! en helemaal leuk als je wat dingen kan opnemen/posten!
    WAar had je hem eigenlijk gekocht/besteld?

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter Bekijk bericht
    gefeliciteerd! veel plezier ervan! en helemaal leuk als je wat dingen kan opnemen/posten!
    WAar had je hem eigenlijk gekocht/besteld?
    Ik heb 'm gekocht bij THomann

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    Midwolda
    Berichten
    514

    Amp !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaTa Bekijk bericht
    Hij is binnen!!!


    Conclusie na een uurtje te hebben gespeeld: Geweldig ding. Voor mij is het ideaal om kleine gigs mee te doen, op te nemen en om thuis te freaken.

    Foto's zal ik vanavond posten als ik weer thuis ben. en kijken of ik wat soundjes kan plaatsen
    Begin toch wel nieuwsgierig te worden naar de beloofde soundjes.
    10 stijve vingers en toch geluid!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Locatie
    Bayside High
    Berichten
    1.340

    Standaard

    Lijkt me een leuk kastje. Hoe reageert ie op humbuckers? De Valve jr vind ik alleen met singlecoils mooi klinken.

    (typisch, dat heerlijke cliché "sprankelend clean" )
    Vote for Pedro!

  7. #17

    Standaard

    photos



  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    929

    Thumbs up

    foto's ??? geluidssamples willen we !!!

    is dat een 4x10 kast ?

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude Bekijk bericht
    foto's ??? geluidssamples willen we !!!

    is dat een 4x10 kast ?

    Komt er aan hoor, ben er nog niet aan toegekomen

    en dat is idd een 4x10 kast

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek!
    Berichten
    357

    Standaard

    @ DATA:

    Ik vraag me af, zou je er gigs mee kunnen spelen? Gaat ie nog een beetje hard?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top