Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: technisch vraagje

  1. #1

    Standaard technisch vraagje

    Ik heb een vraag omtrend gitaarmarkt. Als dit het verkeerde topic is, excuses en graag verplaatsen naar het goede topic.

    Elke keer als ik een advertentie wil plaatsen dan (als ik al ingelogd ben), na het invullen van de benodigde velden, moet ik mijzelf steeds opnieuw inloggen, met als gevolg dat ik weer terug kom bij de velden die ik net heb ingevuld maar nu weer leeg zijn, zodat ik weer helemaal opnieuw kan beginnen.

    Hetzelfde overkomt mij met het reageren op advertenties van anderen via de mail; bij het versturen van de mail moet ik weer eerst inloggen, krijg dan weer dat scherm te zien waar je, je mail kan typen. Maar de mail die ik wilde versturen is foetsie.

    Weet iemand waardat aan kan liggen?

    Alvast bedankt,

    Jelmer
    Te Koop;

    Boss GT6 effectenbak.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Voor gitaarmarkt heb je een aparte loginnaam & wachtwoord nodig, uw gitaarnetnaam & wachtwoord werkt daar niet (is dat een antwoord op uw vraag?)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #3

    Standaard

    ja, dat weet ik. Maar ookal als ik wel met die aparte naam heb ingelogd en daarna een advertentie wil plaatsen of reageren met een mail gebeurt het.
    Te Koop;

    Boss GT6 effectenbak.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2006
    Berichten
    662

    Standaard

    cookies uitgeschakeld?

  5. #5
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Juist. Als je je systeem normaal gesproken laat vragen om cookies en je hebt die van Gitaarmarkt ooit geweigerd moet je die weigering weer even verwijderen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #6

    Standaard

    Wat in dit soort gevallen ook nog wel eens kan helpen is om je temporary internet files even leeg te maken.

    Cookies staan meestal gewoon aan.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Wat in dit soort gevallen ook nog wel eens kan helpen is om je temporary internet files even leeg te maken.

    Cookies staan meestal gewoon aan.
    Ja, klopt, ik heb gewoon mijn cookies aanstaan.

    Bedankt voor al het advies, ik ga even rommelen met mijn internetinstellingen.
    Te Koop;

    Boss GT6 effectenbak.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    ik heb precies hetzelfde nu :S ik heb mijn tijdelijke internetbestanden verwijdert maar hoe zit dat met die cookies?? hoe stel ik dat in? (ben niet zon computernerd :P)

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Laat maar het is al opgelost kwam er toevallig achter hoe dat met die cookies werkt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top