Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard Mn nieuwe oude Gretsch Pro Jet

    Hey allen!

    Heb deze gitaar al lang maar ben nooit zo weg geweest van de pickups die erin zaten. Dus na lang in de hoek te hebben gestaan de pickups (+ electronica) vervangen door een Fralin P90 (-10%) en een GFS Fat Mini Humbucker. Nu klinkt ie zo goed dat mn ES335 weg mag

    Voor
    Na
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Fuck! Immediate gas! Met 2 p90's is het helemaal een 'gentleman' maar met die minihum word -ie lekker rauw van uiterlijk.

    Heel vette gitaar! Tof ook met die slagplaat eraf!

    Kun je wat soundsampletjes maken?
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  3. #3

    Standaard

    Ik had er eerst 2x P90 in maar mn Jr heeft al een P90 in de brug........ een HB was daarom een leuke aanwinst. En deze mini-HB klinkt eigenlijk niet eens zo heel slecht........ ik wil best wel eens een andere HB erin proberen (ECHTE epi mini-HB bv of een ECHTE Firebird pickup) maar nu ben ik eigenlijk best wel tevreden. T was een gok...........

    Zo'n mini HB heeft eigenlijk best wel een lekkere toon. Anders dan een normale HB....... meer hoog, minder dichtdrukkend.

    Ik zal proberen wat samples te maken maar volgens mij staan mn mics in de studio.......
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Dolletjes! Mooi gedaan. Het enige wat mij weerhoud om die gitaar (terug) te kopen is het gewicht. Dat ding weegt meer als een jaren '70 Les Paul Custom!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Dolletjes! Mooi gedaan. Het enige wat mij weerhoud om die gitaar (terug) te kopen is het gewicht. Dat ding weegt meer als een jaren '70 Les Paul Custom!
    +1
    Vreselijk zwaar ding. Heb ook een tijdje zo'n ding gehad, maar de pickups vielen me gewoon erg tegen, toen vervangen door gfs NYII pickups. Toen klonk de gitaar wel waanzinnig goed. Toch uiteindelijk maar weggedaan vanwege het gewicht. Bovendien, Gretsch zegt ook nog eens dat ie 'chambered' is! Jammer want de gitaar speelde erg goed en was prachtig afgewerkt!
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

  6. #6

    Standaard

    Gewicht is me nog niet opgevallen........

    Maar mn main bassen wegen meer dan deze gitaar; denk niet dat het een punt wordt!
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Locatie
    Duiven/Arnhem
    Berichten
    2.733

    Standaard

    beetje old black achtig, cool gedaan!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    168

    Standaard

    Gretsches zijn zo mooi. Deze is nu helemaal een beest zo te zien. Rocken als een malle ?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ezyduck Bekijk bericht
    Gretsches zijn zo mooi. Deze is nu helemaal een beest zo te zien. Rocken als een malle ?
    Ook! Heerlijk samenspel tussen clean en rock. En iedere keer klinkt ze goed als ik dr omhang...........
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top