Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 7151617
Weergegeven resultaten: 161 t/m 167 van 167

Discussie: pinkpop 2009

  1. #161
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    dan verschillen we daarin van menig. Luke but he who cares. Ik vond haar optreden in ieder geval weinig spetteren heb haar wel eens beter zien doen. En idd de oude band rockte meer als deze. Wel goede muzikanten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  2. #162
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Locatie
    Landhorst
    Berichten
    308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf Bekijk bericht
    dan verschillen we daarin van menig. Luke but he who cares. Ik vond haar optreden in ieder geval weinig spetteren heb haar wel eens beter zien doen. En idd de oude band rockte meer als deze. Wel goede muzikanten.
    mee eens, voor wat jan 'zijn diva' noemde, mocht ze wel wat meer moeite doen. Zelfs de headlines hadden zichtbaar meer lol dan haar. Ik vond dat ze nog net niet met een rekenmachine stond te rekenen hoeveel ze elk nummer had verdiend. Sorry, goede muziek, maar een preformance van niks!

  3. #163
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    ik ga fijn naar pukkelpop

    Placebo, EODM, Offspring, Arctic Monkeys, Dinosaur Jr., Blood Red shoes en nog een shitlading andere bands. need I say mo'?
    OPETH , My bloody valentine en een legio vette dubstep acts, ja ,dat word mooi.


    Ohja, 50cent natuurlijk ook!
    Laatst gewijzigd door TimmU; 2 juni 2009 om 21:24 Reden: Westsidegangsterniggers
    HERRIE.

  4. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Ah nee, niet weglopen bij Billy Talent!

    hmm, tja... ik kon er even niks mee. Irma was zo slim om oordopjes mee te nemen, maar ik vond het net even te hard en teveel gekrijs.

  5. #165
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    hmm, tja... ik kon er even niks mee. Irma was zo slim om oordopjes mee te nemen, maar ik vond het net even te hard en teveel gekrijs.
    Ik heb de beelden gezien op 3 voor 12, Billy Talent blijft toch wel een van mijn favo bandjes. Mar ik heb ze wel eens beter gezien. Het bandje dat mij heeft weten te veroveren is The Gaslight Anthem... Ik kende ze nog niet maar ben erg onder de indruk...

  6. #166

    Standaard

    ik moet nog het een en ander opzoeken, het wordt weer eens tijd om iets nieuws te ontdekken. Dus ik hoop dat het hele festival nog even op 3 voor 12 blijft staan, en dat ik een keer tijd en zin heb om het allemaal te bekijken. Gaslight Anthem zegt me ook niks trouwens, zal ik dan ook meteen opzoeken.

  7. #167
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    ik moet nog het een en ander opzoeken, het wordt weer eens tijd om iets nieuws te ontdekken. Dus ik hoop dat het hele festival nog even op 3 voor 12 blijft staan, en dat ik een keer tijd en zin heb om het allemaal te bekijken. Gaslight Anthem zegt me ook niks trouwens, zal ik dan ook meteen opzoeken.
    Vooral het nummer "Old White Lincoln" vind ik erg goed... Live heeft hij een wat ruigere stem dan op de CD...

    Linkies:

    PinkPop
    http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129661/42045407/20
    (Old White Lincoln zit rond 6:45)

    JijBuis:
    http://www.youtube.com/watch?v=6_bQiIZXC9I

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top