Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
  1. #1

    Standaard Ripper Bass - Relic!

    How about this for a relic!
    Deze Bas heeft een ruig leven achter de rug... onder een ouwe knar z'n bed!
    Dit is dus mijn nieuwe project. een '74 of '75 Gibson the Ripper Bass. heeft sinds eind jaren 70 niet veel actie gezien.

    Er zit schimmel op de frets, roest op de hardware, nog meer schimmel op en in de pick-ups, de pickguard ligt in honderd stukjes, en ga zo maar door..
    de constructie is nog prima in order. geen scheuren in het hout, de finish is zelfs nog redelijk in order. nek recht..
    ik zal wel wat fotos van het process posten.



    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

  2. #2

    Standaard

    vergat te zeggen, hij is niet van mij, maar van een van mijn werknemers d'r man... ik knap hem voor haar op.







    Laatst gewijzigd door Orgasmocaster; 22 december 2007 om 23:19
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    266

    Standaard

    damn..

    ik raad je cilit bang aan :P die maakt alles schoon met een BANG!!! :P

    hij ziet er wel kewl uit. veel succes ( jij gaat hem opknappen toch :P )

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.395

    Standaard

    Wat een schimmel man, is dus behoorlijk vochtig geweest. Werkt de electronica nog wel naar behoren?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    OOOH, de ripper Doet me recht denken aan "The Last Waltz". Die klank van de ripper is echt om duimen & vingers van af te likken. Hoop dat het projectje wat wil lukken.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
    vergat te zeggen, hij is niet van mij, maar van een van mijn werknemers d'r man... ik knap hem voor haar op.


    ]
    Die groene frets zijn geweldig nieuwe snaren steken lekker af..
    Daar ben je wel even mee bezig.. Jammer dat het niet voor jezelf is. Wel leuk project, want is een mooie basis/bass.
    Laatst gewijzigd door Makor1966; 23 december 2007 om 10:58

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2006
    Locatie
    Castricum
    Berichten
    1.554

    Standaard

    oweh, dat doet pijn om te zien. Mooi basje, hoop dat t een beetje gaat lukken

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.395

    Standaard

    Wel apart inderdaad die lichtgevende frets
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
    How about this for a relic!
    Deze Bas heeft een ruig leven achter de rug... onder een ouwe knar z'n bed!
    Dit is dus mijn nieuwe project. een '74 of '75 Gibson the Ripper Bass. heeft sinds eind jaren 70 niet veel actie gezien.

    Er zit schimmel op de frets, roest op de hardware, nog meer schimmel op en in de pick-ups, de pickguard ligt in honderd stukjes, en ga zo maar door..
    de constructie is nog prima in order. geen scheuren in het hout, de finish is zelfs nog redelijk in order. nek recht..
    ik zal wel wat fotos van het process posten.
    Realiseer je wel dat als je deze vintage schimmel verwijderd de bas meteen nog maar de helft van het geld waar is. Ik ken zelfs mensen die grof geld betalen om dit soort schimmel kunstmatig op hun gitaar te laten aanbrengen.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    0172
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Deze ken ik, m'n opa heeft haar nog gebruikt om in Londen duitse V2 raketten terug te slaan naar de heimat!

    Restoureer haar met respect, svp!

    cool ding!
    When the world is over, we're still the boy's from nowhere, and tonight, tonight we're coming home!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top