Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard AANRADER: guitar relics New York

    Als ik jullie een tip mag geven: ik heb nou al 2 gitaren gekocht bij Guitar Relics in New York via www.ebay.de (naam op ebay is 3olives) en dat is écht super!

    Heb er de Fender Strat Eric Johnson gekocht (zie reviews gitaren) en heb er vorige week een supergave Gibson Les Paul Slash Goldtop (limited edition) gekocht: he-le-maal geweldig! Prijs is € 600 ,- lager dan hier in Nederland (inclusief verzendkosten!), had hem 1 week na betalen uit New York in huis! Kun je ook netjes via track & trace volgen waar de gitaar blijft onderweg...

    Ze zetten zelfs de importwaarde bijzonder laag, zodat je bijna geen invoerrechten hoeft te betalen (ze schrijven gewoon op "gebruikte gitaar $ 300,- waardoor je niet 6% van het totaal hoeft te betalen).

    Door de lage dollar scheelt het gewoon gruwelijk veel om een gitaar te importeren, als je een nieuwe gitaar wilt gaan kopen: orienteer je wat je wilt, en haal hem in Amerika bij zo'n bedrijf, scheelt bergen geld!

    Als je er meer over wilt weten of tips wilt, stuur maar een berichtje

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Beetje laat hoor, de dollar staat allang niet meer zo laag als een paar maanden geleden.
    Je wil niet weten wat ik voor mijn historic R6 en mijn Gretsch bamboo anni heb betaald.... maar wellicht scheelt het nog steeds een slok, de Nederlandse prijzen zullen allengs de dollar volgen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinkske Bekijk bericht

    Ze zetten zelfs de importwaarde bijzonder laag, zodat je bijna geen invoerrechten hoeft te betalen (ze schrijven gewoon op "gebruikte gitaar $ 300,- waardoor je niet 6% van het totaal hoeft te betalen).

    met als gevolg dat je gitaar voor slechts 300 euro verzekerd is als er wat mee gebeurd onderweg....
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  4. #4

    Standaard

    Klinkt heel aanlokkelijk maar persoonlijk wil ik eerst een gitaar in mijn eigen handen gehad hebben alvorens ik deze aanschaf. Voor effecten en toebehoren ben ik minder kritisch en zou deze wel willen importeren elders! Ik ga de store wel even checken, bedankt voor de tip!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top