Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard "Draadloos apparaatje"

    Hallo,

    Ik zou graag een apparaat kopen waarmee ik draadloos kan spelen . Ik zou graag een apparaat hebben waarmee ik bas EN elektrische gitaar kan spelen.
    Maar ik weet niet naar wat ik moet kijken om een te kopen. Zou iemand mij misschien eentje kunnen zeggen wat hiervoor geschikt is? Ik zou graag onder de 200 euro blijven? Als dit mogelijk is.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Ik begrijp je dat je onder de 200 wil blijven, maar ik denk toch dat als je een goed systeem wil, je meer zal moeten neerleggen. Die goedkope systeempjes gaan heel veel aan tonesuck lijden (=veel geluidskwaliteit verlies). Ik zeg niet dat ze niet bestaan, maar je gaat ze zelden filmen. Langs de andere kant de systemen die je altijd tegenkomt zijn zowel voor gitaar als voor bas. Daar is nl. geen verschil in. Ik kan je ook eens aanraden om eens naar musicstore te kijken.
    daar hebben ze een heel ruim aanbod.

    mvg,

    kenny

  3. #3

    Standaard

    Ok, bedankt, zal ik zkr doen.

    Zijn er misschien dingen waar ik speciaal op moet letten als ik ene koop?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik heb nog nooit een wireless set gehoord van onder de 200,- die enigsinds vergelijkbaar is met een kabel.

    Ik heb een X2 voor ~300,- uit America gehaald en da's tot nu toe de goedkoopste goede wireless set die ik ken.

    Ik heb hiervoor een Sennheiser EW100 G2 gehad, maar de X2 klinkt een stuk beter.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    Aalst-waalre
    Berichten
    243

    Standaard

    Als ie maar meer dan 1 kanaal heeft...
    ik zit er zelf aan te denken om dat cheapass ding van fame te kopen...
    tonesuck heb je toch wel een beetje, maar in een live situatie hoor je dat vaak maar amper...
    Dus waarom zo je een bak geld uit geven waarom het ook goedkoper kan...

    Kortom... zoals altijd...
    Uitproberen en kijk of jij ' m goed genoeg vind... De ene vind bijvoorbeeld de freeport van sennheiser klote... de andere vind ' m geweldig...
    je moet toch doen wat voor jou gevoel het beste is, daar kunnen wij jou allemaal niet echt in adviseren...

    Gear: Fender Road worn player HSS / Squier vintage modified strat / Yamaha Pacifica 112j / Dylon (aria) Strat / Yamaha APX300 acoustic / Richwood Bass / Bugera 333XL / Fender FM212 / Boss GT-10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top