Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happynjitram Bekijk bericht
    Sowieso moet je een kind van 5 geen Back in Black meegeven en verwachten dat hij daar een leuk liedje uitkiest. Je krijgt er leuk voor betaald dus probeer je er een beetje in te verdiepen. Zoek wat leuke kinderliedjes en vraag of hij die kent of ga lekker creatief met muziek bezig zijn en muziek instrumenten samen maken. ik heb een kind in mijn klas die naar möterhead luistert, maar voorderest zingen ze sinterklaasliedjes en iets over een kleine paddestoel met witte stippen. Akoorden zijn te moeilijk, Die motoriek hebben ze nog niet ontwikkelt, en daar hebben ze geen intresse zi. De jongen wilt resultaat zien en niet naar gitaarhelden luisteren.

    Ik weet dat je 14 bent, maar je bent ook de baas. Laat je niet uit het veld slaan!
    Hmmm ja, na de kerstvakantie, of er tussen in want vandaag gebeurde er iets opmerkelijks; vanochtend kwamen de moeder naar me toe dat het teveel voor hem was en dat hij niet meer luistert als hij een paar oefeningetjes moet doen en dat hij een beetje aan het doordraaien aan het is. Na de kerstvakantie zou het weer kunnen zei ze.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    Aalst-waalre
    Berichten
    243

    Standaard

    Tja tis sinterklaas tijd, dan zijn alle kinderen ontspoort

    Gear: Fender Road worn player HSS / Squier vintage modified strat / Yamaha Pacifica 112j / Dylon (aria) Strat / Yamaha APX300 acoustic / Richwood Bass / Bugera 333XL / Fender FM212 / Boss GT-10

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Ja, inderdaad! Ik hoop dat mijn dochter oortjes krijgt van Sinterklaas...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    350

    Standaard

    Ach ja, zo zit dat.

    Omdat mijn gitaar bij de reparatie is op het moment, heb ik maar besloten echt zon 'drumstel' te maken.. Tja wat moet je anders met geen gitaar en niks te doen. Ff voor de lol wat opgenomen .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top