Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26

Discussie: een nieuw jasje

  1. #21

    Standaard

    HOUDEN ZO!!!
    Dit is serieus een van de meest overzichtelijke fora die ik ken.
    Dreadmember

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2008
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    1.594

    Standaard

    Ja, het is lekker overzichtelijk. Alleen jammer dat die balkes met forum>gitaarnet>enzovoort klein zijn. ik druk altijd mis.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobertoL Bekijk bericht
    Ja, het is lekker overzichtelijk. Alleen jammer dat die balkes met forum>gitaarnet>enzovoort klein zijn. ik druk altijd mis.
    Je moet er dan ook niet op drukken, maar klikken.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    796

    Standaard

    tja iets anders dan grijs kan geen kwaad lijkt mij

    als het maar niet zo'n fel-kleurige-zooi word, alsof er een schijnwerper vanuit me monitor op me staat te shijnen.

    alles anders dan dat vind ik goed

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Toegegeven, ik ben er niet de persoon naar om allerlei fora af te struinen, maar in al die jaren dat ik op het internet zit, heb ik via google (wie niet?) en beroepsmatig (vormgever internetsites) talloze forums bekeken en ben ik tot de conclusie gekomen dat dit het meest overzichtelijke forum is dat ik tot op heden ben tegengekomen.

    Het kan NOG eenvoudiger, maar dan mis je meteen weer een hoop handige functies die nu makkelijk vindbaar zijn, zonder dat het ten koste gaat van de lay-out. Meer poespas maakt het onnodig rommelig en daarmee drempelverhogend voor de minder ervaren internetter.

    Het grijs als achtergrondkleur mag dan wellicht niet bijzonder flitsend overkomen, maar het is voor het oog (in fysieke zin) prettiger en minder vermoeiend om naar te kijken dan wit of een felle kleur. Bovendien is het een neutrale kleur en daarmee geschikt voor alle doelgroepen.

    De 'rode' opmaak is niet opdringerig. Feitelijk zou je hierin nog het meest kunnen variëren (blauw ipv rood geeft al een heel andere uitstraling), maar tegelijkertijd vind ik dat dit rood na al die jaren gewoon bij Gitaarnet hoort, zoals het Ajax shirt bij Ajax hoort, het Feyenoord shirt bij Feyenoord, het warme geel bij Chocomel, het zachte geel bij Zwitsal en...... enfin, je snapt waar ik heen wil.

    Minieme aanpassingen zo nu en dan (bijvoorbeeld een kleine aanpassing op het logo) zou voor mij best mogen, maar waarom per se iets veranderen wat goed is?

    Maar misschien dat het ooit nog mogelijk wordt om als bezoeker je eigen skin te kiezen?
    Dan is iedereen blij. Voor mij is het niet nodig in ieder geval.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #26

    Standaard

    voor mij geldt dit ook. Nu zit ik hier al jaren, en verder bezoek ik geen fora, dus het zou gewenning kunnen zijn.
    Dit ziet er netjes uit, wat mij betreft geen geklooi.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top