Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26

Discussie: een nieuw jasje

  1. #1

    Standaard een nieuw jasje

    hallo,

    ik vind eigenlijk dat het wel eens tijd wordt voor een nieuw jasje voor het hele forum andere kleuren plaatjes de sfeer is geweldig nu weer op het forum maar ik vind het met alle respect er niet geweldig uit zien, ik weet niet hoe jullie het allemaal voor je zien maar het leek me wel aardig toe wat andere vormgeving wat andere kleuren logo's en plaatjes ik weet ook niet wie hier over gaat en ik weet ook wel dat het niet zo mogelijk is maar neem het eens mee zou ik zeggen.

    vriendelijke groet Jan.

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Maar daar ben je na een tijdje ook weer aan gewend Jan, ik zie het net als mijn mengtafel, die is saai grijs maar dat stoort je nooit. Als je de hele dag naar felle kleuren moet kijken word je scheel.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Ik vind het forum zo duidelijk en overzichtelijk. Ik denk niet dat je daar een flower-power look aan moet gaan geven omdat het mijns inziens het overzicht gaat verstoren.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Locatie
    m'n huis woont hier
    Berichten
    279

    Standaard

    De sfeer maakt het hier
    Lay-out niet denderend maar de indeling goed overzichtelijk.
    Ik vind het prima hoor
    Back to make a lot of music!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    hallo,

    ik vind eigenlijk dat het wel eens tijd wordt voor een nieuw jasje voor het hele forum andere kleuren plaatjes de sfeer is geweldig nu weer op het forum maar ik vind het met alle respect er niet geweldig uit zien, ik weet niet hoe jullie het allemaal voor je zien maar het leek me wel aardig toe wat andere vormgeving wat andere kleuren logo's en plaatjes ik weet ook niet wie hier over gaat en ik weet ook wel dat het niet zo mogelijk is maar neem het eens mee zou ik zeggen.

    vriendelijke groet Jan.
    Wat het nog overzichtelijker maakt is het gebruik van leestekens. Zinnen zoals deze, daar kun je soms echt niks van maken.

  6. #6
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Ja, laten we die lichtblauwe achtergrond met donkerblauwe randen nemen die ieder vBulletin forum gebruikt
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #7

    Standaard

    Het lijkt mij uitstekend om het uiterlijk van gitaarnet eens op te frissen, dit heb ik ook aangegeven na de update en er is toen aangegeven dat dat zeker nog een wens is. Echter, dit zal zeker niet op korte termijn gerealiseerd worden.

  8. #8
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Vind je dit mooier?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    leiderdorp
    Berichten
    2.302

    Standaard

    een iets donkerder kleurenschema zou ik zelf wel prettig vinden. als ik vanaf een overwegend zwarte site naar deze toe ga moet ik altijd eerst 5 seconden knijpen met men ogen voordat ik gewend ben aan de lichte kleuren hier.

    maar er zijn genoeg fora waar je gewoon kunt kiezen, lijkt me niet zo moeilijk om wat verschillende thema's van de vbulletin website af te halen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Vind je dit mooier?
    Dat lijkt me duidelijk, dat is een onoverzichtelijke en slecht ontworpen bende, wat wil je daar precies mee zeggen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top