Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38

Discussie: Piens stickers

  1. #1

    vraagje Piens stickers

    Hoi ,

    Weet er iemand als die stickers van Piens die ze op hun gitaren kleven er gemakkelijk afgaan ? Blijkbaar kleven ze zo'n rotzooi op alles dat in de winkel gestockeert is ...

    Ik weet niet hoor , maar dit is echt een een complete no no voor mij als er zo iets aan de gitaar zou moeten hangen en om dan te concluderen dat het er niet af gaat ..

    Of zijn er middeltjes die het eraf kunnen helpen zonder de lak te beschadigen ?

    Dimi

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 december 2007
    Locatie
    Lede
    Berichten
    339

    Standaard

    Was voor mij ook de reden om niets te kopen bij hen 't is puur vandalisme!
    Je zou eventueel white spirit kunnen gebruiken. Dat haalt de sticker er wel af, maar ik weet niet wat dit zal doen met de lak...
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

  3. #3

    Standaard re

    sticker gaat er moeilijk afgaan maar het lukte me wel na een uur of twee met de vingernagel en een dun plectrum, lakschade was verwaarloosbaar en niet zichtbaar met het blote oog

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Stickerverwijderraar.

    Ik weet niet of het schadelijk is voor de lak?
    ----

    // City Of Life //

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Was voor mij ook de reden om niets te kopen bij hen 't is puur vandalisme!
    Je zou eventueel white spirit kunnen gebruiken. Dat haalt de sticker er wel af, maar ik weet niet wat dit zal doen met de lak...
    Het zielige is dus dat ze dat doen om te kunnen zien "of het instrument wel hier gekocht is" (ze zijn te tam om een serienummer te checken). En op alles plakt zo'n sticker, van een squier van 190€ tot een Gibson L5 van een paar duizend eypo's.

    Zo ziet een sticker er na 5 uur peuteren eruit op "black tolex"

    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Die stickertjes: geen stijl

    is me die Piens trouwens een vuile spammer, ik heb echt zijn adres moeten blokkeren om af te geraken van zijn reclamemailtjes

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Die stickertjes: geen stijl

    is me die Piens trouwens een vuile spammer, ik heb echt zijn adres moeten blokkeren om af te geraken van zijn reclamemailtjes
    Nog geen sms-berichtjes gehad ?
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    is me die Piens trouwens een vuile spammer, ik heb echt zijn adres moeten blokkeren om af te geraken van zijn reclamemailtjes
    gelukzak, bij mij maakt die steeds nieuwe e-mailadressen aan, altijd voor dezelfde shit!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Moest de service bij Piens even goed zijn als zijn stickers, zou ik er misschien wat vaker langs gaan
    En uitschrijven op die nieuwsbrief lukt blijkbaar ook niet, heb ik ondertussen al drie keer gedaan en ik blijf maar 'promoties' ontvangen...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  10. #10

    Standaard

    Stickers zijn inderdaad not done. Een vriend heeft een gitaar van Piens en als hij ze hier bij de lokale gitaarwinkel eens moet binnenbrengen, lachen ze er wel een beetje mee.

    De meeste e-mails van Piens worden tegenwoordig automatisch bij mijn ongewenste mail gedropt, zonder dat ik er iets aan gedaan heb. Best handig. Dat ze dan nog eens sms'jes sturen vind ik echt belachelijk...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top