Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 53

Discussie: Toch niet weer...

  1. #11
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Damn, alweer een koopje! Ik bied 51,- euri en dan mag je de gitaarstand houden. Deal?
    Gezocht: Ibanez DE7

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2008
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    1.594

    Standaard

    Maken die vierkante magneetjes nou ook nog wat uit of zijn die er alleen voor de sier? Wat doen ze met het geluid?

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Staat er niks op de headstock? Kan het zo niet zien...
    Maar het ziet er inderdaad uit als een Ibanez, lijkt zelfs sterk op de mijne, als ik kijk naar kleur, vlam en de meeste onderdelen (op de knoppen na).
    Cool ding hoor en voor 50E een absoluut koopje.
    Staat inderdaad niets op de headstock. 50 is niet veel nee, maar moet hem wel even goed schoonmaken en misschien wat dingen vervangen. Ik heb beide elementen gehoord, maar het hals element stopte er al snel mee, denk dat de elementen schakelaar gaar is. Wat ik hoorde van beide elementen beviel me wel. De fretten zijn nog in prima staat, lekker halsje, alleen even lager afstellen..komt allemaal goed :-)
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobertoL Bekijk bericht
    Maken die vierkante magneetjes nou ook nog wat uit of zijn die er alleen voor de sier? Wat doen ze met het geluid?
    Ik weet het niet, als iemand me dan ook wat informatie kan verschaffen over het type dat het is, hoor ik het graag!
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  5. #15

    Standaard



    Hier de Ibanez versie

  6. #16

    Standaard

    Zo te zien is mijn hals langer (zie 10 inlays). Misschien is het wel een hele vroege aangezien de vorige eigenaar hem in '74 had gekocht
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  7. #17

    Standaard

    zo te zien is mijn hals langer (zie 10 inlays).
    Hij is echt stuuuuuuukkkken langer.... misschien een optie om de frets te tellen??? Bij jou gitaar is er namelijk OOK in de EERSTE positie een stuk paarlemoer geplakt... Dus 1 stukje inleg extra, maar geeeeeeen langere hals!!!!
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Gewoon 22 frets. Hij heeft ook custom block inlays.

    Toffe gitaar, goeie koop voor 50e!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Hij is echt stuuuuuuukkkken langer.... misschien een optie om de frets te tellen??? Bij jou gitaar is er namelijk OOK in de EERSTE positie een stuk paarlemoer geplakt... Dus 1 stukje inleg extra, maar geeeeeeen langere hals!!!!

    ah stom van me! je hebt helemaal gelijk.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  10. #20

    Standaard

    Die pickups zijn Maxon, staat ongetwijfelt in de achterkant gestansd. Zijn singlecoils met een fake slug ernaast. Dat duid ook op een hele vroege versie. Die zijn gemaakt tot (schatting) eind 1973.

    Die Custom fretmarkers had ik niet eens gezien. Nooit op een Ibanez gezien ook.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top