Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26

Discussie: bassiste zoekt band

  1. #11

    Standaard

    Ik heb het gisteren aan de band voorgelegd. Voor kennismaking en auditie enzo zouden we wel een keer bij de gitarist thuis kunnen afspreken in het weekend, maar we kunnen de vaste oefenavond niet verplaatsen omdat dit de enige dag is dat iedereen kan...

    Ik zag ook op 9292ov.nl dat het 's avonds laat niet echt mogelijk is om met de trein terug te gaan naar Zwolle. Je had geen auto toch?

    Wanneer ga je in Groningen studeren?

  2. #12

    Standaard

    neej ik ben 17, dus mag helaas nog geen auto rijden. Ik ga volgend jaar pas in groningen studeren (na de zomervakantie) Moet eerst nog eindexamens doen.
    Het is inderdaad met de trein nogal lastig om doordeweeks en savonds te reizen, vandaar dat ik ook liever in het weekend had gewild. Jammer dat dat niet kan

  3. #13

    Standaard

    ik zoek nog steed seen band!!! :P

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    moet je maar in de randstad wonen!
    HERRIE.

  5. #15

    Standaard

    Hoe lukt het viool spelen? Kun je snel vooruitgang boeken?

    Lijkt me ook wel leuk om te leren.
    it's better to burn out than to fade away

  6. #16

    Standaard

    nou, this wel een lastig instrument maar als je iets leuk vind gaat het doorzetten ook gemakkelijker Ik denk wel dat ik steeds meer vooruitga ^^
    k probeer ook wel veel verschillende muziek te spelen

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    moet je maar in de randstad wonen!
    Wat een bullshit, hier wil ook niemand me hebben!

    Ik zoek al tijden een bandje, maar het wil mij ook niet lukken
    Gitaarloos > Volkswagen Jetta MKII <3

  8. #18

    Standaard

    pff nou, op een gegeven moment had ik een bandje. Stuur ik berichten wanneer iedereen kan en of iedereen de data even door wil sturen, wordt ik door 2 mensen straal genegeerd O.o en zo gebeurd het zoown beetje met alle bandjes die ik zelf probeer op te richten of waar ik voor gevraagd wordt.
    Dus via hier probeer ik gewoon wat gemotiveerde mensen t ezoeken voor een leuke band, maar dan ook gewoon echt gemotiveerde mensen. Niet alleen maar mensen die zeggen ''we moeten een keer oefenen'.. neej ik wil mensen die zeggen ' op die dag oefenen we, en dan is iedereen er, klaar ut'
    maar helaas heb ik maar weinig van de mensen om me heen.
    pfff ik moet waarschijnlijk maar gewoon ooit toevallig iets tegenkomen ofzo, misschien dat als ik studeren ga, dat ik dan iets leuks tegenkom , heb ik ook direct ov :P
    Mja , waar kom jij vandaan dan ?

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Niet opgeven!!!

    Wij zitten met mn 2de band al maaaaaaaanden zonder repetitieruimte.. dan heb je een groep en is het dat weer.
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  10. #20

    Standaard

    Ik woon vlakbij Enschede, en door de week meestal in A'dam. Het valt niet mee om mensen te vinden die gemotiveerd en getalenteerd zijn. Ik ben geen virituoos, maar ik kan verdomd goed meekomen op rythem.

    Achja, het lukt wel een keer.
    Gitaarloos > Volkswagen Jetta MKII <3

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top