Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26

Discussie: bassiste zoekt band

  1. #1

    Standaard bassiste zoekt band

    heey

    Ik ben een bassiste en ik zoek een band. Ik ben 17 jaar en gemotiveerd. Ik speel ook een klein beetje viool ( nu net een jaar).

    Het liefst wil ik in een metalband. Folkmetal vind ik zelf het gaafst, maar momenteel maakt de muziek genre me weinig uit. Ik wil graag gewoon spelen en leren met wat voor een stijl dan ook. Ik zoek eigenlijk het liefst een band uit de omgeving zwolle en een band die ook al bestaat.

    groetjes

    Sanne

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Zwolle lijkt me wat te ver..
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  3. #3

    Standaard

    hoever is het van jou band vandaan dan?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    306km en met een beetje geluk rij je er 3.23u over.

    Een repetitie word een klein beetje reizen dan..
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  5. #5

    Standaard

    dohh das wel heeeel erg ver xD in welk land woon jij ? xD haha
    mja wat voor muziek spelen jullie dan ?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    In het verre land genaamd België

    Wel..ik ben eigenlijk begonnen met iets niews.
    ondertussen zijn we pas met twee en du nog op zoek naar een bassist(e) 2de gitarist(e).. normaal zou mijn vriendin drummen maar het hangt nog af of het te combineren is met haar studies.

    Het is lompe death-metal met spaanse invloeden..
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  7. #7

    Standaard

    Is Groningen te doen voor je?

    Wij spelen power / prog metal, onze huidige bezetting is: drummer, gitarist, toetsenist, zangeres. We zoeken nog een bassist, en eventueel iemand die backing vocals kan doen... We oefenen op woensdagavond.

    Als je interesse hebt kan ik wel wat materiaal sturen!

  8. #8

    Standaard

    groningen is op zich wel te doen, vooral omdat ik er misschien volgend jaar ga studeren :P Alleen de woensdag avond is een beetje vervelend voor mij. Dan heb ik sport xD Maar k zou graag wat van jullie willen horen!

  9. #9

    Standaard

    hm, dat is dan wel lastig, want woensdag is de enige dag waarover we het met zijn vieren een beetje eens konden worden :P

    We oefenden eerst op maandag maar de gitarist heeft de komende maanden cursus op maandag. Misschien dat we daarna weer teruggaan naar die dag maar dat weet ik nog niet...

    Ik heb wel 1 nummer op mijn myspace staan, http://www.myspace.com/gothicmetalgirl
    Dit nummer is nog opgenomen met de oude drummer en bassist en gitarist, maar met dezelfde zangeres en toetsenist... Onze andere nummers (3 nummers en er komen natuurlijk meer) hebben we alleen in guitar pro.

  10. #10

    Standaard

    ahhh super gaaf !!! Ik zou echt graag een keer willen meedoen, alleen is dus die woensdag een beetje een probleem.
    Is er geen avondje in het weekend ofzo dat iedereen zou kunnen??
    Ik vind het in ieder geval gave muziek!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top