Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 20 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 200

Discussie: Hook R20

  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 april 2005
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Poen Bekijk bericht
    Ik doe toch niet hahaha
    Of toch weer wel....?


    Joost
    Haar strat, Gibson Les Paul Standard, Suhr Tele
    Suhr PT100 signature edition

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 september 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hell's Engl Bekijk bericht
    Of toch weer wel....?


    Joost


    Wooooeeeeeeaaaaahhhh!!! Ja ik wordt er ook knetterkrankjorum van!

    Ik ben nu zover dat ik muzikaal gezien nooit meer een stap buiten de deur ga doen, en gezien de kracht van de Hook is deze voor huis, tuin en keukengebruik veel te veel van het goede. Het is dus geen ideale versterker voor thuis tenzij je mot hebt met de buren. Het is typisch een versterker voor gitaristen die niet bang zijn gehoord te worden, je moet ook echt kunnen spelen, recht voor de raap sound. Ik weet daar ook geen raad mee.

    De vorige keer werd ik overladen met ruilvoorstellen, dat wil ik niet meer, ik wil gewoon poen, om de schade een beetje te beperken.

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Poen Bekijk bericht
    Wooooeeeeeeaaaaahhhh!!! Ja ik wordt er ook knetterkrankjorum van!

    Ik ben nu zover dat ik muzikaal gezien nooit meer een stap buiten de deur ga doen, en gezien de kracht van de Hook is deze voor huis, tuin en keukengebruik veel te veel van het goede. Het is dus geen ideale versterker voor thuis tenzij je mot hebt met de buren. Het is typisch een versterker voor gitaristen die niet bang zijn gehoord te worden, je moet ook echt kunnen spelen, recht voor de raap sound. Ik weet daar ook geen raad mee.

    De vorige keer werd ik overladen met ruilvoorstellen, dat wil ik niet meer, ik wil gewoon poen, om de schade een beetje te beperken.
    ... Kan ik mij helemaal voorstellen. Dat twijfel gedoe is geheel menselijk....

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Misschien zijn de nieuwe 6 Watt Matchlessbakjes iets voor je in de toekomst. Zeker gezien je smaak (HOOK en Tweed Twin) kun je daar vast wel iets mee...je moet natuurlijk wel een goede sound houden en laat de buren maar lekker de tering krijgen.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Locatie
    backstage
    Berichten
    567

    Standaard

    Over die Matchless buizenbakken. Daar zat ik ook naar te kijken, ik ben denk ik op zoek naar dezelfde soort versterker als de topicstarter en wil hem ook voornamelijk thuis gaan bebruiken. Ik hem een mailtje gestuurd naar Matchless maar ze zeggen dat die Monster niet clean te krijgen zou zijn en dat die andere 6 watt 'The Baby' ook niet de sound zou zijn die ik zoek meer country georienteerd volgens hun. Iemand misschien andere suggesties...
    Ze kwamen zelf met een Matchless ligtning of een spitfire, die zouden thuis bruikbaar zijn (ondanks dat ze 15 watt hebben en Matchless over het algemeen erg hard gaat naar mijn idee) omdat er een mastervolume opzit. Dat zouden namelijk de kanalen 1 en 2 van de DC30 zijn en die geeft precies de sound waar ik naar op zoek ben. Iemand ervaringen met die kleinste Bad Cat uitvoeringen?

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stratestic Bekijk bericht
    Over die Matchless buizenbakken. Daar zat ik ook naar te kijken, ik ben denk ik op zoek naar dezelfde soort versterker als de topicstarter en wil hem ook voornamelijk thuis gaan bebruiken. Ik hem een mailtje gestuurd naar Matchless maar ze zeggen dat die Monster niet clean te krijgen zou zijn en dat die andere 6 watt 'The Baby' ook niet de sound zou zijn die ik zoek meer country georienteerd volgens hun. Iemand misschien andere suggesties...
    Ze kwamen zelf met een Matchless ligtning of een spitfire, die zouden thuis bruikbaar zijn (ondanks dat ze 15 watt hebben en Matchless over het algemeen erg hard gaat naar mijn idee) omdat er een mastervolume opzit. Dat zouden namelijk de kanalen 1 en 2 van de DC30 zijn en die geeft precies de sound waar ik naar op zoek ben. Iemand ervaringen met die kleinste Bad Cat uitvoeringen?

    Ervaring is een groot woord, heb ze regelmatig gehoord en ik vind ze prachtig, maar voor die prijs moet je echt zelf ontdekken of je 'm goed vindt voor jouw wensen. 15 watt is niet echt weinig en ze gaan schrikbarend hard hoor.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 september 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    259

    Standaard

    Ik ga denk ik voor een bandmaster vm van fender zit tenminste een goed scheur geluid in.

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ahum, fender en een goed scheurgeluid ???? Ik denk het niet, dude.... Tenzij je ze op bloedend oorvolume zet, dan wel ja (met als grote voorbeeld van Marshall de Bassman die je op 10 moet zetten om een lekker scheurgeluid te krijgen !).
    Die Hook heeft een beter scheurkanaal dan bijna elke fender versterker !

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 september 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ahum, fender en een goed scheurgeluid ???? Ik denk het niet, dude.... Tenzij je ze op bloedend oorvolume zet, dan wel ja (met als grote voorbeeld van Marshall de Bassman die je op 10 moet zetten om een lekker scheurgeluid te krijgen !).
    Die Hook heeft een beter scheurkanaal dan bijna elke fender versterker !
    Het is natuurlijk een mening van mijn kant. Ik ben gewoon een heel eenvoudige gitarist en ook niet echt begaafd, dat gaat vaak gepaard met andere eisen en voorstellingen van hoe een gitaar en versterker moet klinken.

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ahum, fender en een goed scheurgeluid ???? Ik denk het niet, dude.... Tenzij je ze op bloedend oorvolume zet, dan wel ja (met als grote voorbeeld van Marshall de Bassman die je op 10 moet zetten om een lekker scheurgeluid te krijgen !).
    Die Hook heeft een beter scheurkanaal dan bijna elke fender versterker !

    Nou, nou, neem een Supersonic of een Prosonic en dan heb je toch echt heel erg goede scheurgeluiden hoor... op HOOK-niveau
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top