Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 200

Discussie: Hook R20

  1. #191
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Nee, ik heb de R40 nog niet! De 2,5 weken blijkt inderdaad richting de 5 weken te gaan

    Ik heb wekelijks mailcontact met Erik, maar het schijnt dat de Mercury-trafo's wat vertraging ondervinden...

  2. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Of twee maanden. Kan ook nog.
    ik heb in mei een drumstel besteld dat ''2 weken zou duren'' inmiddels wacht ik nog steeds


    ik denk dat ik morgen ga bellen dat ze de bestelling lekker kunnen annuleren. dan heb ik ruim 4 maanden gewacht...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  3. #193
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    ik heb in mei een drumstel besteld dat ''2 weken zou duren'' inmiddels wacht ik nog steeds


    ik denk dat ik morgen ga bellen dat ze de bestelling lekker kunnen annuleren. dan heb ik ruim 4 maanden gewacht...
    Waar had je de bestelling geplaatst?

  4. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Waar had je de bestelling geplaatst?
    bij een gitaarwinkel hier in nederland, maar alesis levert dat ding nog steeds niet. pas deze week is ie uitgebracht terwijl hij begin 2009 zou uitkomen.... en toen ik hem bestelde zeiden ze dat ze hem snel (ong. 2 weken) zouden hebben. nu staat ie sinds deze week leverbaar op de site van thomann maar die winkel belt nog steeds neit.

    ik ga m'n geld houden zodat ik mijn auto kan financieren
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  5. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    ZO, ff t meest belangrijke topic hiero bumpen

    Ben vandaag ff naar Guitars & Amps in Nijmegen geweest. Wat een geweldig mooie zaak is dat zeg! en supercoole en relaxte verkopers. Erg veel gear in huis, vooral op buizenversterker gebied. Een aanrader!

    Wel weer ff op de R20 gespeeld, met volgens mij een NIET ingespeelde Alnico Gold. Dit resulteerde in een iets scherper geluid. Dat ding klinkt nog steeds geweldig, maar ook deze ging met de volume-pod op 10 a 11 uur al weer opbreken. Definitief te weinig headroom dus. Nog 2,5 week en dan heb ik een R40 in handen!!!!!!!!!!!
    Is t niet de Celestion die opbreekt ?? Staan niet bekend als speakers die lang clean blijven.

  6. #196
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ekkybedmond Bekijk bericht
    Is t niet de Celestion die opbreekt ?? Staan niet bekend als speakers die lang clean blijven.
    Ik ken 'n AlnicoGold icm. een Dumble-style amp: breekt niet snel op (en bij dat circuit is ie niet scherp qua klank).

  7. #197
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    1.334

    Standaard

    Heb vandaag op de R40 bij Erik gespeelt, en ik kan zeggen: echt te gek. Ik vind hem echt een heel stuk beter dan de R 20, daar was ik niet zo enthousiast over, maar deze vond ik echt super!

  8. #198
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    135

    Standaard

    @ the sure thing:

    Heb je de R40 al binnen of wacht je nog steeds?

    Gisteren gespeeld op de r20. Had weinig tijd om hem fatsoenlijk in te stellen (gig, enkel even een lijncheck en gaan).
    Ik had het idee dat het cleane kanaal wel erg snel overstuurde, maar eigenlijk vind ik dat stiekem wel lekker. Ik zou graag de r20 naast de r40 houden. Iemand die dit gedaan heeft?

  9. #199
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Ik heb de R40 al heeeel lange tijd binnen :-). En ik ben dik tevreden. Ik heb van de combo wel een head laten maken, zodat ik makkelijker met speakerkasten kan combineren. De R20 en R40 heb ik naast elkaar gehad. Met humbuckergitaren blijven ze geen van beiden clean, ook niet op zacht volume. Het zijn echt enkelspoelers versterkers. Dan gaat clean wel goed, ook op hoog volume. Wel nuanceverschillen tussen de R20 en de R40, maar geen grote verschillen. Live in een band zou ik t verschil niet meer horen.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #200
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    EDIT: de R40 kan clean wel harder dan de R20, maar achteraf had ik ook de R20 kunnen kopen. De volumeknop van mijn R40 komt nooit boven de 3 uit. Ook niet met een optreden.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top