Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

  2. #12

    Standaard

    Ja hoor, als je de website van Presonus had bekeken zou je het volgende hebben kunnen lezen:

    "The DigiMax D8 is an 8 channel preamplifier featuring 8 award-winning class A XMAX mic preamps with 24-bit ADAT digital output. "


    * let wel dat dit enkel een voorversterker is, er zit dus geen USB of FW op voor directe aansluiting op je computer. Maar dat had je ws ook niet nodig
    Zo, nu maar weer's een andere "handtekening".

  3. #13

    Standaard

    probleem is dat audio interfaces, zoals jij en de meeste er eentje hebben, aangesloten worden op PC via usb. je blijft dus beperkt tot je 8sporen. Of het moet zo zijn zoals bij apogee, dat je de onderlinge modules aan elkaar hangt en je pc al deze modules als één module ziet. Maar dit principe wordt (voorlopig) enkel toegepast bij digidesign en apogee. Ik heb dus bang dat je vast zit met de 8 ingangen (wat mij persoonlijk voldoende gelijkt voor een projectstudio). However, er is nog een alternatief...

    Koop een analoge mengtafel met acht subgroepen en bijvoorbeeld 24 kanalen. De acht subgroepen sluit je aan op de inputs van je huidige interface. Je microfoons en lijnsignalen sluit je aan op de mengtafel. op de analoge tafel rout je dan gewoon wat je op input 1 van je interface wil of op input 6, enzovoorts. Nadeel van deze situatie is wel dat alle signalen die je op input 1 rout samen opgenomen worden op één spoor. Je kan ze dus in je software niet meer uit elkaar halen.

    Behringer heeft, naar mijn mening, verdomd goede analoge, goedkope mengtafels van 24 pistes. En dat behringer materiaal werkt! Ik zeg niet dat het de best klinkende mengtafel zal zijn die je op deze wereld vind, maar geloof mij als ik zeg dat er tegenwoordig geen rommel meer gemaakt wordt, zelfs niet de meug van low budget klasse. D ie toestanden werken! (ik spreek nu niet over de sinterklaaskeyboards van Casio hé, HAHA)
    Laatst gewijzigd door kevaho; 19 november 2008 om 01:17

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevaho Bekijk bericht
    probleem is dat audio interfaces, zoals jij en de meeste er eentje hebben, aangesloten worden op PC via usb. je blijft dus beperkt tot je 8sporen. Of het moet zo zijn zoals bij apogee, dat je de onderlinge modules aan elkaar hangt en je pc al deze modules als één module ziet. Maar dit principe wordt (voorlopig) enkel toegepast bij digidesign en apogee. ...
    Nee hoor, de meeste fabrikanten ondersteunen tot 3 interfaces (24 kanalen dus)

    Daarbij hebben veel interfaces ook een ADAT aansluiting, zoals de topicstarter zijn interface en waar dit topic over gaat, alwaar nog eens 8 of 16 sporen op kunnen worden aangesloten (extern dus).
    Zo, nu maar weer's een andere "handtekening".

  5. #15

    Standaard

    HEheeh Kevin, wel de hele thread lezen he .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top