Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    153

    Standaard nieuwe gibson lp classic

    ik heb afgelopen dinsdag mijn les paul opgehaald en ben er erg tevreden over.





    hij heeft het oude logo erop wat ik veel mooier vind dan het nieuwe en als je over het houd wrijft dan voel je de nerf gewoon nog zitten wat ik erg leuk vind.
    ik vind het ook mooi dat hij niet zo glimt als de meeste gitaren, lekker mat deze.

    over de service van de gitaarboer in enschede heb ik ook helemaal niks te klagen, woensdag was mijn brug element kapot, hij deed het zeer slecht en scheurde niet meer, de ags gebeld en langsgebracht, bleek het element kapot te zijn maar ze hadden die niet meer op voorraad, toen hadden ze een andere gibson lp classic van de muur geplukt met dezelfde elementen erin en er daar één uitgehaald en er bij mij ingezet, half uur later liep ik de winkel weer uit met een goede lp weer en kon ik verder raggen.

    al met al ik ben er zeer tevreden over en ik vind het 1 van de mooiste lp's die ik heb gezien. alleen de black beauty's kunnen er bijna aan tippen, maarja die lagen buiten m'n budget

    gegroet
    Gitaar spelen blijft het mooiste dat er is

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    woow!! erug vette LP!!

    Veel plezier nog!!!

    grtz

  3. #3

    Standaard

    wauw!

    mooi kleurtje!!
    veel plezier ermee!!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    ongetwijfeld de vetste LP die ik gezien heb! Samen met de tobacoo sunburst ofzo. Gefeli! Hoeveel mag zo'n Gibbie nou kosten?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Locatie
    Ronse, België
    Berichten
    282

    Standaard

    Damn, erg geile plank !

    Gefeliciteerd met je aankoop.
    Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
    Een van de bruutste nummers ooit vind ik tog wel Doomsayer, van Hatebreed.
    moet je opzetten als je met je moeder in de kamer zit, terwijl zij angstig toekijkt hoe jij de tafel doormidden springt en het servies kapot gooit

  6. #6

    Standaard

    vette kleur!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    mooi gitaartje, dat logo heb ik echter nog nooit gezien op een les paul (classic) ook de finish is niet standaard. weet je of het een limited run is oid? of een vroege classic? of een nepper?
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Leuk! Lekker apart!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Standaard

    Ook ik vind dit één van de mooiste Les Pauls ooit gemaakt! Werkelijk waar prachtig!
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    WOW! Wat een prachtige plank! En je hebt gelijk wat betreft dat oude logo, dat is inderdaad veel mooier dan het nieuwe.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top