Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    89

    Standaard vibro champ xd + upgrades of super champ xd

    Zoals ik in een andere thread al had vermeld is wss een buis doorgeslagen in m'n vibro champ xd en heb ik hem terug gestuurd naar de winkel. Nu zou ik hem eventueel kunnen ruilen tegen zijn grotere broer de super champ xd met bijbetaling van ~50euro. Hier zit een extra kanaal op en een grotere 10" speaker ipv 8" en heeft hij een extra 6v6 buis en 10 watt meer.

    Nu wil ik deze versterker in eerste instantie gebruiken als thuis versterker. Is het nu verstandiger om 5 tientjes erbij te leggen en die super champ te kopen. Of dat ik nog wat extra geld erbij leg en er betere buizen in stop en een nieuwe speaker en eventueel meer?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Kijk gewoon welke jou het meeste aanspreekt, als die 50 E meer geen probleem is: gewoon op je oren afgaan.

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    89

    Standaard

    Ik heb ze beide getest. Ze vielen alle twee zeer goed in mijn smaak. Het extra kanaal op de super champ vond ik wel handig. Maar of ik dat vaak ga gebruiken is weer een ander verhaal. En hij kan natuurlijk een heel stuk harder. Ik weet niet of er een 10" past in de vibro champ? Want volgens mij valt er nog een heel stuk meer uit dat dingetje te halen door wat upgrades.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2003
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1.823

    Standaard

    Ga er maar vanuit dan een 10" niet gaat passen in een 8" versterker...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top