Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23

Discussie: Stereo

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2008
    Locatie
    Hoensbroek
    Berichten
    165

    Standaard Stereo

    Het programma Rock Nation op RTL 5 is afgelopen en er is een definitieve band ontstaan; Stereo. Vanaf 14 november komt hun eerste single Unexpected in de winkel. Hij is nu al te beluisteren op stereomusic.nl
    Volgende week dinsdag de videoclip voor het eerst op TMF, ben erg benieuwd.
    Ik denk wel dat Stereo ver kan komen, zelfs in het buitenland!
    Wat vinden jullie van deze nieuwe band??
    Beginners gitaar en versterker en Line 6 Spider 3 30 watt + FBV Express pedaal te koop PM!

  2. #2

    Standaard

    ik hoor heel veel indie invloeden bij de gitarist(en?) maar kan niet pinpointen welke bands ze hun inspiratie vandaan halen

  3. #3

    Standaard

    Ik vind het helemaal niks, slappe ongeinspireerde dertien in een dozijn muziek is het....dus het zal wel aanslaan.

    (ok, beetje ongenuanceerde reactie, ik ken nu pas 1 nummer, ik kom er nog wel op terug als ik meer gehoord heb )

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2004
    Berichten
    2.915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megadeth22 Bekijk bericht
    ik hoor heel veel indie invloeden bij de gitarist(en?) maar kan niet pinpointen welke bands ze hun inspiratie vandaan halen
    Volgens mij Krezip!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    die website is mijn eerste kennismaking met die band. Inderdaad, een hoog krezip-gehalte (komt dat goed uit, daar valt een gat in de markt te vullen) maar dan met een stel POSERS (luister naar uw manowar-geschiedenis) en een zangeres die het niet zoals jaquelientje van haar goede stem en schattige ogen moet hebben maar gewoon een opgedirkte breezerslet met een bikini aan omdat anders niemand anders naar haar kijkt.

    Conclusie: jezus wat een crap.

    edit: en die gast met dat gele overhemd gaat er als eerste weer uit, want z'n haar past niet bij de rest (wat doet ie eigenlijk in die band?)

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Ik vind het helemaal niks, slappe ongeinspireerde dertien in een dozijn muziek is het....dus het zal wel aanslaan.

    (ok, beetje ongenuanceerde reactie, ik ken nu pas 1 nummer, ik kom er nog wel op terug als ik meer gehoord heb )
    ongenuanceerd of niet, ik ben het er mee eens.

    En het zijn ook weer een stel gayboys bij elkaar zeg, damn.
    Laatst gewijzigd door Tho; 6 november 2008 om 12:10

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    die website is mijn eerste kennismaking met die band. Inderdaad, een hoog krezip-gehalte (komt dat goed uit, daar valt een gat in de markt te vullen) maar dan met een stel POSERS (luister naar uw manowar-geschiedenis) en een zangeres die het niet zoals jaquelientje van haar goede stem en schattige ogen moet hebben maar gewoon een opgedirkte breezerslet met een bikini aan omdat anders niemand anders naar haar kijkt.

    Conclusie: jezus wat een crap.

    edit: en die gast met dat gele overhemd gaat er als eerste weer uit, want z'n haar past niet bij de rest (wat doet ie eigenlijk in die band?)
    Ik vind dit echt weer zo'n reactie van: 'Oh het is een 'samengesteld' bandje, dus t zal wel weer kut zijn' Maar dat vind ik eigenlijk zo stom. Als je gewoon verder luisterd is het best lekkere muziek. Niet per sé origineel, maar wel lekker (vind ik dan).

    Sorry hoor het kan heel goed écht jouw mening zijn, maar ik vind het zo frappant dat dit soort bandjes altijd zo keihard worden afgebrand.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    ...maar gewoon een opgedirkte breezerslet met een bikini aan omdat anders niemand anders naar haar kijkt.

    ...
    Opgedirkte breezerslet? Hebben we het wel over hetzelfde bandje?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #9

    Standaard

    en trouwens, niks mis met opgedirkte breezersletten met bikini aan, in die hoedanigheid.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Opgedirkte breezerslet? Hebben we het wel over hetzelfde bandje?
    voor zover ik het zie wel (onthou ff dat ik het tv programma nooit heb gezien, ik ga ff bot op de foto af)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top