Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 augustus 2001
    Locatie
    ergens
    Berichten
    335

    Standaard wat voor lapsteel is dit?

    halloooo allemaal, ik heb onlangs een lapsteel gekregen maar ik heb geen idee van welk merk of uit welk jaar het is, heb er tot nu toe ook niks over kunnen vinden, weet een van jullie misschien iets?
    klik erop om het groter te maken

  2. #2

    Standaard

    als ik naar afbeeldingen zoek op google met als zoekwoord 'lapsteel' zie ik er een die er op lijkt, heb je dat al geprobeerd?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 augustus 2001
    Locatie
    ergens
    Berichten
    335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nemesis Bekijk bericht
    heb er tot nu toe ook niks over kunnen vinden, weet een van jullie misschien iets
    nee, ik heb nog niet op google gekeken, wat is dat voor site dan????...even serieus, ik heb op google gekeken, maar niks gevonden, als je iets hebt gevonden wat er op lijkt zou ik het best prettig vinden als je die link even laat zien, maak je mij ook weer gelukkig

  4. #4

    Standaard

    dat is het probleem, als ik een pagina met teveel plaatjes open, vliegt explorer er uit. Dus voorlopig kan ik je niet beter helpen.....

  5. #5

    Standaard

    Deed me qua vorm wat aan een Magnatone denken, maar die zitten toch nog anders in elkaar.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 augustus 2001
    Locatie
    ergens
    Berichten
    335

    Standaard

    het enige wat ik zelf kon vinden was deze : http://www.rickalexander.com/BigSteel/Mastertone04.jpg

    alleen de kop lijkt er op, ik ga er dus niet vanuit dat ik hier een gibson mastertone heb, maar misschien een kopie ofzo, mocht iemand iets weten vind ik dat toppie, of een link naar een site waar meer kenners zitten misschien?

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top